23 Kasım 2011 Çarşamba

Flormar Calcium Gel

Tırnakları güçlendirir ve deformasyonlara karşı tırnakları korur

Vaatleri bunlar. Ben astar/baz oje kullanmıyordum, fakat tırnaklarım sararmaya başlayınca bir astar/baz oje kullanmak istedim. Tırnaklarım çabuk soyulur ve soyulan kısım inceldiğinden hemen de kırılır. Bir de dikkat etmem tırnaklarımı bir yerlere çarparım (odaların ışığını kapatıp elimi geri çekerken kapı kenarına geçiriyorum ve çıttt...) Yani sık sık tırnaklarım kırılır...dı.
Bir süredir her ojemin altına Calsium Gel'i sürüyorum ve bu süreçte kırılma problemi yaşamadım. Sadece sağ elimin baş parmağını bir yere çarptım, hafifçe kenardan çatladı ama calsium gel ve ojelerle şimdilik kesmeden idare ediyorum.
Kısacası memnunum ama bu biterse yine bu tarz diğer ürünleri de denemek istiyorum :)

19 yorum:

  1. Ojeyi falan direk geçiyorum.. Sen iyi ol başka birşey istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. tatlım bende almıştım bu üründen..düzenli kullanmadığım için işe yarayıp yaramadığını bile anlamadım :)
    öpüyorum canımcım

    YanıtlaSil
  3. Pemb€sinti'm, sağol canım, iyi olsam keşke, 3 gündür acayibim :(

    pembefiyonk, 1 aydır her ojenin altına sürüyorum ben, memnunum şu anda. Ben de öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. canım düşünme hiçbişeycik herşey gelip geçici sağlığın yerinde olsun yeter...güzel bir ürüne benziyor benimde tırnaklar çabuk kırılıyor ya:/

    YanıtlaSil
  5. rengarenk daphne, ya biliyorum ama üff ne bileyim zor bir dönemdeyim :(
    ben memnunum canım şu an için bu oceden :)

    YanıtlaSil
  6. bu şirkette koltuğunda bu şarkıyla oynayan tek deli ben değilim tamam mı sevda....
    kulaklıkla dinlediğim için millete garip geliyor olabilir ama sesi açarsam aha tüm bu döpiyesli hatunlar sallamaya başlar
    ilet bacım şunlara
    "hey cool arkadaşlar bizin dna mızda göbek atmak var unutmayın,şek it yor badiiiiiiiii"

    YanıtlaSil
  7. ben de denemek istedim şimdi...

    YanıtlaSil
  8. Güzin ablan olur sarar sarmalarım seni, her daim yanındayımda biliyorsun..
    İyi akşamlar bidenem..

    YanıtlaSil
  9. Darla'm, ver mail adreslerini toplu mail atayım ben onlara :) be nde araba kullanırken çok oynuyorum yakın çevrede kesin herkes beni tanıyordur arabada oynayan kız diye :)

    Hamide, tavsiye ederim :)

    Pembişim, sar beni, şefkate ihtiyacım var benim :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  10. Tmm ürün iyi, umarım işinede yarar. ama sen iyi olucaksın tmm? hatta iyisin dimi?

    YanıtlaSil
  11. Aslı'm, iyiyim senden sonra canım, iyi geldin bana :)

    YanıtlaSil
  12. tırnaklarımı zar zor aynı boyuta getiririm bende hatta yine getiremem çünkü sürekli kırıyolar, ama böyle ürünler bende işe yaramıyor :( güle güle kullan cnm ve sanırım seni üzen şeyler olmuş, lütfen düşünmemeye çalış güzel şeyler düşünmeye çalış, iyi ol, öptümm :*

    YanıtlaSil
  13. cecilia, evet canım, birşeyler oldu, teşekkürler canım, iyi olmaya çalışıyorum sayenizde, desteğin için sağol. ben de öptüm :)

    YanıtlaSil
  14. sevda ben de trind in base coat unu aldım nihayet, 1 haftadır kullanıyorum. son derece başarılı :)

    YanıtlaSil
  15. Gamze, trindin ürünlerini pek bilmiyorum ama bakacağım ben de. Bu gidişle benimki çabuk biter çünkü :)

    YanıtlaSil
  16. Canım benimde çok çabuk kırılıyor. Ve Kalyon falan denedim işe yaramadım. En iyisi Sally Hansen koruyucuymuş.Ama bunu da denemeliyim ben işe yarıyor madem.

    YanıtlaSil
  17. Bonbon'um, ben memnun kaldım canım :)

    YanıtlaSil
  18. Ben Flormar calcium gel kullanıyorum.tırnaklarımda uzun süredir çatlaklar vardı ve kırılma yapıyordu. 4gün boyunca hergün kullandım ve bu kadar kısa sürede düzeleceğini düşünmemiştim kullanmaya devam edeceğim tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar bir denerim sorun yaşarsam o zaman bu ara tırnaklarımda başka sorunlar var :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)