23 Kasım 2011 Çarşamba

Flormar Beyaz Göz Kalemi #113

Yine bu seneye kadar hiç kullanmadığım makyaj ürünlerinden, beyaz göz kalemi. Yine makyaj videolarından görüp canım çekmişti :)

Tüyoyu biliyorsunuzdur, gözleri daha iri göstermek için kullanılıyor. Fakat bu kalemde bir problem var, göz içime sürmek istediğimde minik minik kırılıyor gibi, kirpik diplerime falan bulaşıyor bu kırıklar. Bir de biraz sert, rengini zor veriyor.
Kalemde mi ben de mi bir problem olduğunu anlamadığım için başka bir markanın kalemini aldım, onda bu problemle karşılaşmadım. 

11 yorum:

  1. Haha kuzum o zaman sorun kesinlikle kalemde :) Beyaz kalem büyük gözlüler hariç hepimizin vazgeçilmezi zaten :D

    YanıtlaSil
  2. j.d.'m, belki de bu kalemden memnun olmadığımdan ben hep unutuyorum sürmeyi :(

    YanıtlaSil
  3. ayol beyaz göz kalemi mi olur tırnak için olmasın o:D:D

    YanıtlaSil
  4. kalemdendir tatlım biraz elinde deneme yap öyle sür :)

    YanıtlaSil
  5. maviii, üzerinde yazanın yalancısıyım, göz kalemi yazıyordu :)

    ss'cim, öyle de bir deneyeyim bakayım :)

    YanıtlaSil
  6. Bendede var bu kalemden.. Aynen dediğin gibi boyamıyor ve kırık kırık oluyor..

    YanıtlaSil
  7. Pembişim, flormara bir şikayet edeyim ben en iyisi :(

    YanıtlaSil
  8. pastel show beyazı tavsiye ederim canım,dediğin problemlerin hiçbiri olmuyor:)

    YanıtlaSil
  9. Özge'cim, aldım başka birşey ama o da haklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Ah işte beyazını kullanmıştım bir kere :) aynen dedigin gibi olmuştu ama inatla sürmeye devam etmiştim :)

    YanıtlaSil
  11. Aslı'm, ben de yarım bırakmayı sevmiyorum, üzülüyorum, o yüzden be nde bitirmeden bırakmayacağım galiba :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)