13 Kasım 2011 Pazar

Clinique Far #27 Golden Lynx / Starstruck

Yine Clinique yine Ablamdan bana ''yer değiştiren'' bir far. (Bir önceki yazım için BURAYA) Fakat şöyle bir şey dikkatimi çekti, önceki yazımda anlattığım farın kabında kabartmalı clinique yazısı vardı, bunda altını çevirip Clinique'nin o yeşilli etiketini görene kadar ne marka olduğunu anlamak mümkün değil. Yoksa sahte mi???? Ya da Ablam artık bana vermek için sahte ürünler satın alıyor. Böyle de hain ve pis düşünceliyimdir :):):)
Bu sefer ki farımız ikili. Yapısı bir öncekinin aynısı, yumuşacık, ipek gibi bir far. Ton olarakta yumuşak bir renk. Kahverengi kısmı yine 09/Rosebeam e benziyor.   Bunu da ilk başta pek sürmesemde, yaptığım haksızlığı anlamış bulunuyorum :)
Pek yansıtamasam da tonları bu şekilde.
Sloganımız neydi ''Ablam Sağolsun!!!'' :):):)

13 yorum:

  1. gerçekten ablan sağolsun güzel şeyler almış bunu da beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Ay bunun rengi diğerinde daha güzelmiş, bunu daha çok sevdim ''Hain Kardeş'' :D

    YanıtlaSil
  3. rengarenk daphne, teşekkürler canım :)

    j.d., saol canım, valla hainim, kabul ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım, renkleri de süpermiş! ahhahaah hain kardeş seni :P

    YanıtlaSil
  5. makeupwithstyle, hainim evet, hiç öyle göründüğüm gibi değilim :P
    Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben hic görmemistim simdiye kadar clinique farlar, güzelmis canim güle güle kullan tam gündelik kullanim icin ideal : )

    YanıtlaSil
  7. Viva, Almanya da yok deme, şaşırıyorum orada olmayanlara :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  8. Bende de var aynı far,severek kullanıyorum:))

    YanıtlaSil
  9. gamze, ne güzel fardaş olmuşuz :)

    YanıtlaSil
  10. tuttum bu renkleri muhtesem bir ikili!!

    YanıtlaSil
  11. Askınay, teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  12. ehuehue slogan süpermiş :D
    Farın renkleri çok güzelmiş bayıldııım :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  13. Aswang, teşekkürlerrrr :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)