13 Kasım 2011 Pazar

Clinique Far #09 Rosebeam

Ablamdan bana ''yer değiştiren'' bir far. Ablam olmasa ne yapardım bilmem :) 20li yaşlarımın başında kozmetik ve makyaj malzemelerine merak sarmış bir sürü ''pahalı''kozmetik markası ile yakinen tanışmıştım. Fakat bir kaç sene önce ''pahalı'' makyaj ürünlerinden iyice kopmuş, makyaj malzemelerimi de oldukça azaltmıştım. Hayatıma sadece kaliteli cilt bakım ürünleri ve kaliteli pudra ile devam ettim, gerisi ne bulduysam aldım ürünlerdi. Tabi ben makyaj ve kozmetiğe meraklı olduğum dönemde bir sürü kişiyi de ''bağımlı'' yaptım. 
Ablam o bağımlılardan biri oldu, o benim durduğum dönemde Ablam alışverişlerine devam etti. YSL'ye dadandı bir süre, bu markalardan da bana yer değiştiren oldu, yakında göreceksiniz :) 
Clinique Far'da Ablamın alıp, az kullandıklarından. Şimdi yazdıklarımdan sonra benim kardeşiniz olmadığıma dua edeceksiniz, söyleyeyim. Şükredin yani :) 
Ben Ablam ya da kardeşim yeni birşeyler-tabi ki makyaj ürünleri- aldığında bir süre çaktırmadan gözlemlerim, baktım pek kullanmıyor, yumuşak bir anlarını kollayıp, önce bir deneyip ''aa bu ne güzelmiş'' deyip, kıvranıp, sonra da ''sen bunu kullanmıyorsun herhalde, benim olsun mu?'' diyorum en küçük emrah ile sevimli arası tonumla :) Olmasın diyen olmadı daha söyleyeyim :)
Bu farı ablamdan aldım ama pek kullanmadım ilk başta. Kahve tonları ile çok aram yok çünkü. Fakat bir gün kahve tonlarında giyindiğimden sürdüm ve bayıldım resmen. Göz üstünde gül kurusu ile sütlü kahve arasında duran bir renk, parlak-metalik ama yumuşacık bir duruşu var.
İlk fotoğrafta gördüğünüz kompakt makinam ve sonbahar ışıkları sayesinde pek yansıtamadım ama tonu. Sür çık rengi, hiç uğraştırmıyor beni. Kalıcılığı da iyi. Zaten bir fardan daha ne istenebilir ki?
Ehh ne diyeyim ''Ablam Sağolsun'' 

10 yorum:

  1. ne güzel ablan var faydalanabiliyorsun :D benimde kardesim var henüz yasi uygun degil ama oda yavas yavas merak sarmaya basliyor hahaah :)farlara gelince pigmentleri güzel görünüyor ama zaten clinique´in ürünleri genelde kalitelidir.

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. guzelgul, senin kardeşinde benim gibi olacaksa, yandın :)

    YanıtlaSil
  3. bence de şanslısın sevda ablan var ben tek kızım böyle durumlarım olmuyor hiç ben de sizin kardeşiniz olabilirmiyimmmm:))))farı beğendim ben severim kahve tonlarını ablan sağolsun tatlım:))

    YanıtlaSil
  4. bizdede tam tersi canım,ablam benden alıyor:) ablam makyaj yapar ama belirli markalara gider alır favorisi max factor dür,yeni markalara falan bakmaz,bende beğenir isteyemez:) ben bir torbo doldurup götüyüroum genelde:) bu farın toz pembesi var bende yapısı güzel..

    YanıtlaSil
  5. hahhaaa böyle kardeş uzak dursun benden ama bi ablam olsa iyi olurmuş gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  6. Ahaha kötü kardeşş :D Benim kardeşim senden de kötü ama :D

    Bu renklerde farlara bayılıyorum ^^

    YanıtlaSil
  7. rengarenk daphne, heheh, olabilirsin ama önce ben alırım makyaj malzemelerini beğenmezsem senin olabilir, anlaşalım da baştan :):):) ablam marmariste yaşıyor canım, tanıştırırm sizi inşallah kısmet olursa :)

    özge, valla bana torba dolusu veren olmuyor, ben de senin ablan mı olsam acaba :) Ablan şanslıymış.

    Hülya, hehehhe vermem ama ablam olsaydı alırım diyorsun, süper :)

    j.d., kardeşlerin çoğunluğu benim gibi demek ki :)

    YanıtlaSil
  8. aaa ablanda mı burda yazışırken adı geçmemişti artık buraya gelmen şart canım aileden uzakta olmaz ama:))

    YanıtlaSil
  9. rengarenk daphne, evet canım ablamda orda, ailemin yarısı orada yarısı da burada ama :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)