25 Kasım 2011 Cuma

Bir Alışveriş; Uzak Işıklar ve LCW

Aslında alalı o kadar uzun zaman oldu ki bunları, alışverişi yaptığım gün abarttığımı anlayıp suçluluk duygusu ile bunları kaldırmıştım paketleri ile. Çıkardım saklandıkları yerden artık. İncik, boncuk çok severim de :)
Bunlarda aynı gün aldığım kolyeler. Çok şekerlerdi ama ne yapayım, beni al litfen beni al diye bakıyorlardı, dayanamadım aldım. Yufka yürekliyim :)
Bir monta ihtiyacım vardı, çok kalın olmayanından. Kalın şeyler giyemiyorum pek artık. Meydan'da çeşitli mağazalara bakıp bakıp bir türlü beğenemedim (beğendiklerim oldu da fiyatlarını cüzdanım pek beğenmedi), en son umudumu kesmişken bunu LCWde buldum. Gerçekten çok beğenerek giyiyorum. Fiyatı da diğer baktıklarımın neredeyse yarısı kadar. Daha ne olsun :)

15 yorum:

  1. bilekliklere bayıldımm çok ciciler :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan, giy bidenem.. Bende lcw da baktım buna diğerlerine göre hem hesaplı, hep cüzdanımızla dost :D

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullan aldıklarını benimde bu tarz bir montum biraz daha kalın ve aynı renk:)incik boncuklarınada bayıldımm

    YanıtlaSil
  4. ssdesign, teşekkürler canım :)

    pembişim, teşekkürler canım. Aynen canım, baktım cüzdanla kanka oldular ben de aldım :)

    rengarenk daphne, teşekkürler canım. Ben aslında herşeyi çok renkli giyinebiliyorum ama montta çok sabittim hep, siyah giyerdim. İlk defa bu renk montum oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Takıların cıvıl cıvıl çok güzeller ama montunu çok begendim canım. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Aslı'cım, teşekkür ederim canım :) Ben de çok severek giyiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok guzel..çok bayıldım..Bilezikler senin gibi bende istiyorummm ..kolyeler çok guzel çok..
    güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  8. Hepsini güle güle kullan kuzum:) Bilezikler şeker gibi ne kadar güzel duruyorlar :D

    YanıtlaSil
  9. takılar cook sevimli özellikle kelebekli kolyelerin her rengi birbirinden güzel (:

    YanıtlaSil
  10. herbirini güzel günlerde kullancanım,özellikle bileklikleri çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  11. shopaholica, teşekkürler :)

    j.d., teşekkürlerrr kuzummm :)

    nerwen, teşekkürler :)

    özge'm, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan hepsini çok güzeller ama kolyelerine ayrı bir bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Oje zevki, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  14. bi incik boncuk manyağı da benim ama yok yani bi oda dolusu incik boncuğa soksalar beni yinede incik boncuk satan tezgaha gider bakarım daha değişik ne var diye :) güle güle kullan canım aldıklarını, hepsi çok güzeel :)

    YanıtlaSil
  15. cecilia, aynen canım ya, biri bizi durdursun bu konuda :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)