4 Kasım 2011 Cuma

Karışık Alışveriş

Son zamanlarda aldıklarım;
Mahallemizdeki 1 milyoncudan aldıklarım, küçük lastik tokalar, Gabrini'nin süngerli asetonu (ilk defa kullanacağım, denemek için aldım), çantam için ayna ve yine çanta da taşımak için spreyli kolonya.
Deichmann'dan bu cicileri aldım geçen haftalarda. 2-3 kere de giydim, ancak paylaşabiliyorum. Çok rahat, çok şık vee çook uygun fiyatı. 50TL, günlük kullanım için şahane yani :) 
Eskiden dışarı çıktım mı oje almadan gelmiyordum, şimdi de saç ürünleri alıyorum habire. Watsons'un saç kremleri indirimdeydi, al gitsin dedim :) Bu arada saçlarımın maşallahı var, dalgası kendine geldi, dökülmesi azaldı ve uçları canlanıyor. Yuppiiiii :)

30 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini.Mahalledeki bi milyonculara bayılıyorum :) Ayakkabılar da çok moda,rahat olduğunu bilmem iyi oldu dışardan rahatsız gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Kepslok, teşekkürler. 1 milyoncuları ben de çok seviyorum, acil durumlarda kurtarıcı oluyorlar. Ayakkabılarım günde 10 saat belki daha fazla ayağımdaydı, hiç sıkıntı yaşamadım. Çok memnunum canım. Duruşu da harika, çok sevdim yani. 10 puan veriyorum kendisine :)

    YanıtlaSil
  3. Sevdacım, güle güle kullan ve giy ;) Hakkaten ayakkabı rahatsız görünüyor burdan ya o dar sivri burunla rahat ettiysen iyiymiş yani :))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan cnm ayakkabilarin güzelmis :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hepsini güle güle kullan tatlım deichmandan bugün bende ayakkabı almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Kepslok, hadi koş :)

    Junkhead, teşekkürler canım, inna burnundan dolayı hiççç sorun yaşamadım, gerçekten rahat :)

    guzelgul; teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsini güle güle kullan canım! Watsons avokadolu maske çok güzeldir ama ben coconut & sweet almond'lı maskeyi merak ettim, kullandıktan sonra yorumlarını bekliyorum...yeni mi çıktı o acaba? ben ilk defa görüyorum :S

    YanıtlaSil
  8. SS'cim, bugün çok yakınlarımda bir yereşube açtılar, arkadaşımla gidip ona ayakkabı aldıkta, çok güzel şeyler vardı ve indirimde. Koş koş :)

    YanıtlaSil
  9. makeupwithstyle, genelde ben epey geç kalırım birşeyleri denemekle, kesin önceden vardı o, en erken ben almış olamam :) kullanınca yorumlarım canım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Canım cicilerini güle güle kullan, deichmann ayakkabılarına kalitesiz diyorlar ama ben çok pahalı nice ayakkabımı derisi sert olupta giyemediğimi bilirim,bir ara bende deichman dan çizme aldım, hem modaya uygundu, rahat rahat giydim hiç ayağımı acıtmadan, rahatsızlık vermeden:))Trendy parçaları ucuza alabiliyorsun oradan, kullan giy, sıkıldın at!!Ayakkabının modelide epey kullanışlı gözüküyor güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  11. Sevda çok alışveriş yaptığını söylemiş miydim sana :)

    Ayakkabılarına bayıldım
    bir nevi belgin doruk olursun bunlarla

    YanıtlaSil
  12. Lame'cim, kesinlikle canım, şimdi adını anmayacağım ama Deichmana göre 3 katı pahalı ayakkabı satanlardan benimde ağzım çok yandı. 50 TLcik verdim, şu ana kadar da memnunum. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  13. Darla, gızzzzz, Belgin Doruk ta ne yawww, yaşlımı dedin, eski film tadında mı dedin, ne dedin sen bana kuşum yaaaa :) Alışveriş konusunda sanırım durduramıyorum kendimi canım :(

    YanıtlaSil
  14. iyi bir şey dedim kızım ya
    ne yaşı :)

    YanıtlaSil
  15. ayakkabilarin cok güzelmis canim <3
    güle güle giyin <3

    YanıtlaSil
  16. Hatun'cum, teşekkürler canım :)

    Darla, ay tamam cuma yorgunluğu sanırım :P

    YanıtlaSil
  17. Hindistancevizli olanı ben de kullanıyorum.Bayıldım maşşallah çok işe yarıyor :))

    YanıtlaSil
  18. Süslü ve Pembe Dünyam, ballıda dahil elimde 3 saç kremi var, 3ünü de daha deneyemedim :) Bakalım, inşallah ben de severim :)

    YanıtlaSil
  19. güle güle kullan cicilerini:)

    bu arada saç dökülmesi için neler yaptın benimde çok dökülüyorda bu aralar :(

    YanıtlaSil
  20. Hindistan cevizli çok güzel ;) ayakkabılarda çok cici duruyor güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  21. Rebel'cim, teşekkür ederim canım. Çam terebentin kullanıyorum, 1 şampuanın içine bir çam terebentinin yarısını koydum, karıştırdım, onunla yıkıyorum her seferinde saçımı. Bir de rozita diye bir yağ kullanıyorum, postunu yazmıştım, bakabilirsin. İnan 2 ay olmmaıştır daha ama saçım kendine geldi. Tavsiye ederim :)

    Merve, deneyeceğim ben de canım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  22. güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  23. Özge, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  24. sevdacımmmmmmmmmmmmm yakıyorsun bende gri hastasıyım bayramda gri botlarımı giyicem:D:D ayakakabının modeli çok güzelllllllllllllll güle güle giymeye devam et diyim zaten giymişsin:D:D:D

    YanıtlaSil
  25. Superr saclarına cok sevindim ....

    YanıtlaSil
  26. İyi günlerde kullan,ayakkabılar çok şık hem de uygunmuş tatlım;)

    YanıtlaSil
  27. followupfashion, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  28. Ayakkabıların hem renk, hemde model olarak çok güzel. Bende ugradım bugün milyoncuya, iyiki varlar valla :)

    Onu sorucaktım? nasıl iyi geldimi diye? tmm çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  29. Aslı, canım teşekkürler. Yaşasın 1 milyoncular valla, insan ne güzel şeyler çözümler bulabiliyor onlarda.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)