20 Kasım 2011 Pazar

Avon Supershock Jel Eyeliner

Uzun zamandır jel eyeliner denemek istiyor ama uçuk kaçık bir fiyata bir eyelinerla başlamak istemiyordum. Avon'un jel eyeliner çıkadığını duyunca hemen ben de 2 rengini aldım. İlk rengimiz yukarıda görünen, aslında ben kendisini siyah diye aldım ama daha çok metalik bir gri, füme daha çok. Ben bu eyeliner ı çok sevdiğim Avon Glimmersticks Diamonds / Black Ice'a benzettim.  Çok sevdiğim bu kaleme benzemesi de hoşum gitti.
Bu renk en sevdiğim, beğendiğim oldu. Pigmentasyonu düşük, okumuşsunudur bir çok blogda, ben alırken beklentimi yüksek tutmamıştım zaten. Bunu da yine glimmersticklerden Twilight Sparkle'a benzettim. Twilight o kadar beğendiğim ve memnun olduğum bir kalemdi ki, bu eyelinerı da ona benzetmek hoşuma gitti. Tabi kalıcılık ve yoğunluk olarak aynı performansı beklememem gerekiyor sanırım :(
Eyelinerlar bana ulaşınca birden panik oldum, ben bunları ne ile sürecektim. Benim eyeliner fırçam bile yoktu ki. Niye almadım, nerden alacağım diye düşünürken Gittigidiyordan çok uygun fiyata aldığım fırça setim geldi aklıma. Far fırçalarını kullanıp memnun olduğum bu setin pudra ve allık fırçalarını pek sevmedim. İçinde eyeliner fırçaları da var. Kesik uçlu da eh diyeceğim, diğer ince uçlu da gayet başarılı bir sonuç elde ettim. Yine ucuz yollu 1-2 tane eyeliner fırçası istiyorum. Ne önerirsiniz?
Bu arada ablamla bu eyelinerlar hakkında konuşurken cherryculture dan aldığı Elizabeth Arden / yeşil jel eyelinerı oraya gittiğimde bana vereceğimi söyledi. Orası neresi derseniz; kendisi Marmaris'te yaşıyor ve biz yılbaşında ailecek Marmaris'te olacağız.  Ablamın bana geçen ürünleri ile ilgi yazılarım burada ve burada.  o zaman ben sloganı vereyim ve kaçayım ''Ablam Sağolsun :)''

22 yorum:

  1. güle güle kullan canım. Bende bu eyeliner ı merak ediyorum. Bakır-kahverengi gibi bir rengide varmış onu almayı düşünüyorum. Yılbaşı kataloğundan sipraiş vericem sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. ben artık avondan uzağım biliyorsun,ama güzel günlerde kullan şeker:) ablandan cicler gelecek demek:)

    YanıtlaSil
  3. Aswang, teşekkürler, evet canım o rengi ben de düşündüm ama bana gitmeyeceğine karar verdim, daha belirgin eyelinerları seviyorum ben :) Bu katalogda normal fiyat, sanırım yılbaşında indirimde olur :)

    öge, teşekkürler canım. Ben de aslında öyleyim, megashocklarda çok sinirimi bozdular :(

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan tatlim, ben de eyelinersiz bir hayat düsünemiyorum :))

    mavi rengim yok .. kesinlikle edinmeliyim bir tane :D

    öptüm

    YanıtlaSil
  5. Stay on the fashion, teşekkürler canım :)

    civciv, teşekkürler canım, mavi sana da çok yakışır :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan, henüz ben de kullanmadım jel eyeliner. sonuçları mutlaka görelim olur mu ona göre ben de denemek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  7. yves rocher eyeliner fırçasına bak bir. ben çok memnunum. 10 lira civarı.

    YanıtlaSil
  8. sj, teşekkürler canım, bilgi veririm :)

    dofa, teşekkürler canım, en kısa zamanda bakarım :)

    YanıtlaSil
  9. Ben sende görmek istiyorum mutlaka çünkü hiç kullanamıyorum canım ya :)

    YanıtlaSil
  10. Aslı'cım aslında denedim ama makyaj fotosu çekemiyorum iyi çıkmıyor, belki yakında görürsün bir ara :)

    YanıtlaSil
  11. ben de abla istiyorum hemde tam senin ablan gibi ♥ mavi olan daha ilgi cekici duruyoreee:P

    YanıtlaSil
  12. Essu, bizim bir tanıdığımızın küçük kızı da kardeş değil abla isterim diye tutturuyor hep, onun gibi oldu :) bende maviyi daha çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. ablan sağolsun sevdacım :) bende bu avonun eyelinerını merak ediyordum güle güle kullan

    YanıtlaSil
  14. rengarenk daphne, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  15. Eyeliner kullanmak zor geliyo bana.Palyançoya dönüyorum her yanıma bulaştırıp:)Kalem daha kolay.jel kalemler.

    YanıtlaSil
  16. Kızlar benim bloga da ugrayın azcık.Ziyaret edin arada.Yorum bırakın:)

    YanıtlaSil
  17. undenied, eyelinersız olmuyor, alışınca vazgeçemiyor insan :)
    Blogumda reklammı yapıyorsun sen, ee kira alırım artık :) Yoruma geliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. benim de gel eyeliner bugün itibari ile bitti, ama pek memnun değildim, markası elf. (önermem)
    Yeni bir eyeliner mı alsam yoksa İnglot Duraline alıp farları mı eyeliner yapsam bilemedim.

    Avon ürünleri arada güzel şeylere imza atıyor,hele ki bu ara. Güle güle keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  19. Miskin Kek, teşekkürler:)
    Ben olsam duraline alıp farlarla uğraşırmıydım, sanırım alsam bile kısa sürede sıkılır yeniden eyeliner arayışlarına başlardım. Bobbi Brown ya da Inglot alıdım herhalde, ben olsam tabi :)

    YanıtlaSil
  20. canım maybelline jel eyeliner da deneyebilirsin cnm fiyatı uygun ve performansı harika :)

    YanıtlaSil
  21. Sar, canım bir bakmam lazım kozmetikçilere, hiç farketmedim şimdiye kadar maybelline'i :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)