12 Kasım 2011 Cumartesi

Avon 8li Far

Avon 8li farı çok uzun zamandır kullanıyorum. Sanırım bir süredir satıştan kaldırılmış, çünkü farlarımla ilgili yaptığım bir posttan sonra bu farla ilgili -satışta var mı yok mu gibi sorular- mail ve yorum aldım. Ambalajı çizikler içinde, buna sinir oluyorum.
Bu farın bir de kahve tonlarından oluşanı vardı, ama bana bu daha güzel geldi. Farların yapısı güzel, Avon'un ya da başka bir çok markanın toz toz olan farları gibi değil. Zaten toz bir far değil, kremsi yapıda. Kalıcığı orta. Ama benim en toz toz, en çabuk uçan farları bile saatlerce yeniden kımıldatmadan göz üstünde tutacak bir formulüm var, o şekilde sürüyorum bir sorun olmuyor. İşte bu yüzden far bazı denen şeyi yeni keşfettim düşünün. En sağdaki füme-lacivert arası renk haricinde hepsi ile aram oldukça iyi. Severek kullanıyorum. Zaten çok memnun olsam da ortalıkta bu kadar ürün, bu kadar marka varken kullandığım bir ürünün artık satışta olmaması beni hiç etkilemiyor, alınacak denenecek marka, ürün çok nasılsa di mi :)
Farın kalıcılığını nasıl arttırdığıma gelirsek; Bunu birgün uygulamalı da göstermek isterdim ama makyaj fotoğrafı bir türlü çekemiyorum, istediğim gibi yansıtamıyorum. Denerim ama. Ben farı sürmeden önce kullanacağım aplikatörü ya da fırçayı 1-2 damla su ile ıslatıyorum. Sırılsıklam olmayacak ama kuruda olmayacak.  Sonra farı ıslak fırça ile sürüyorum. Far hem kalıcı oluyor hem daha metalik, parlak görünüyor. Farlar sabahtan akşama gözümde kalınca ne marka kullandığımı soruyorlar, daha pahalı bir marka bekliyorlar sanırım, markayı söyleyince şaşırıyorlar. 

18 yorum:

  1. farlar güzelmis cnm ve funda ararin bu sarkisini cokkkkkkk seviyorum :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. farların renkleri güzel duruyor sevda avonda görmedim hiç ben bunu kaldırmışlar far ıslatmayı bilmiyordum denicem bunu:D

    YanıtlaSil
  3. guzelgul, teşekkürler canım :) Ben de çok seviyorum funda şarkılarını :)

    rengarenk daphne, evet canım kaldırmışlar, farı ıslatıp sürmekten gerçekten çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  4. aynı palet bende de var canım hatta uzun süredir kullanmayı unutmuştum iyi oldu hatırlattın :)))

    YanıtlaSil
  5. Hülya, ya ben hiçbirşeyimi kullanmayı unutmuyorum :)

    YanıtlaSil
  6. süper o zaman :) ben bazı malzemelerimi sığdıramayıp başka yerlere aktarıyorum sonra orda unutabiliyorum :) ama 11 kilo verene kadar hiçbir kozmetik alamayacağıma göre stokları bi miktar tüketmiş olacağım :)))) işte o zaman unutulmuşlar da gün yüzüne çıkacak :)))

    YanıtlaSil
  7. Hülya'cım, iyi fikir ya, ben de almayayım en iyisi ama diyet yapmıyorum ona başlasam iyi olacak. Ben makyaj malzemesi değil de el kremi vücut kremi duş jeli gibi şeyleri stoklayıp sonra unutuyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Sevda'cım sonra o unutulanları bulmak çok keyifli oluyor :))) bak şimdi bu farın aklıma gelmesi çok hoşuma gitti benim :)

    YanıtlaSil
  9. Hülya, öyle oluyor gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  10. ayyy o kadar cok farım varkı bı aralar farsız cıkmazdım yıl 2000 sımdı ıse sadece eyelıner..yakıstıramıyorum kendıme..canım ya..

    YanıtlaSil
  11. Kokosss Kelebek, canım ben vazgeçemiyorum maalesef, sürüp sürüp duruyorum :) Hem bitseler de kurtulsam :)

    YanıtlaSil
  12. Bak o tüyo çok işe yarar canım. Bende deneyeyim, çünkü hemen uçuyor gerçekten. Renkler güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  13. Aslı'cım,bile kullanıyorum hiçbirşey olmuyor.

    YanıtlaSil
  14. Avonun güzellik danışmanlığı kursundan sertifika almıştım yıllar önce, ben de farlarımı o şekilde sürüyorum, dediğin gibi akşama kadar kalıyor. Daha önce söylemişmiydim bilmiyorum, avonun 24K serisi süper, ne akma ne uçuşma, krem gibi sür geç yani. Ben çok sevdim, tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  15. Bahar, süpersin ya, sertifikan var demek, ne güzel :) Ben de ürünlerinin güzel olduğunu tahmin ediyorum ama daha denemek kısmet olmadı, deneyeyim canım ben de o seriyi, teşekkürler önerin için :)

    YanıtlaSil
  16. renkler cok hos ayrica funda da süper yani tesekkürler ;))

    YanıtlaSil
  17. elfden ben prey almıstım ıslatmak için cok işe yarıyodu
    yasak gelceğini bilseydim stok yapardım

    YanıtlaSil
  18. Kova Kadınıyım Ben, aa bak hiç duymadım ve merak ettim ben de nasıl bir ürün diye. Kahrolsun Alışveriş Yasağı :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)