22 Kasım 2011 Salı

Anew Far & Primer Kit

Ara ara okuduğum makyaj bloglarını geçen sene bu vakitlerde düzenli takip etmeye başlamıştım. Blogları takip ederken farkettim ki ana makyaj malzemelerim tam olsa da yardımcı ürünlerim yoktu benim. Bunlardan bir de far bazı idi. 
Ne alsam acaba diye düşünürken Avon'da da böyle bir ürün olduğunu görüp kolaycılık yaptım, bir deneyeyim diye. Bazı aldım ama uzun bir süre kullanmadım. Yazın, o çok sıcaklarda, bırakın farı eyelinerı nerdeyse benim eriyeceğim zamanların birinde bir akşam denedim.
Ürün kit olarak geçiyor, döndür-aç sistemli, alt tarafta baz, üstte 2 renkli far var. Sanırım 3 rengi var, ben mor olanı tercih ettim. Bu arada far da fena değil, sürümü, renk verişi güzel. Zaten Anew Avon'un prestij ürünlerinden bence, ürünleri güzel. 
Ben bazı biraz risk alarak burada yazdığım lacivert kalemimle denedim. Gözüme kapkalın bir tam çerçeve yaptım. Dışarı çıktım, bir kaç saat geçirdim, eve döndüm kalem aynen duruyor, hiç bozulmamış.
Ben bu primerden çok memnun kaldım. Mutlaka daha güzelleri vardır beğenilerde vücudun tepkilerine göre değişir, mesela bir arkadaşım genelde çok beğenilen bir markanın bazını kullanıyor ve farı da aynı marka, bakıyorum daha gün olmadan çizgi çizgi olmuş. Çok şükür bu bazla uyum sorunu yaşamadım :)

16 yorum:

  1. aha sevda işte tam olarak bendeki far bu :)
    o yüzden sormuştum sana primer ne diye
    ben o primer dediğin şeyi göz altı kapatıcısı zannettiğimdem gözümün altına sürüyordum
    sonuç hüsran....

    YanıtlaSil
  2. Darla'm, evet biliyorum canım, söylemiştin. Bitirdin mi peki hepsini :) Varsa içinde daha artık biliyorsun ne için kullacağını :)
    Alışveriş ne oldu?

    YanıtlaSil
  3. yok bitirmedim
    ara ara kullanıyorum
    alışverişe gelince üzgünüm bebem yaptım strawberryden alışveriş
    ama ben bir boklar yedim..
    en iyisi sana mail atayım
    Çok gülmek yok tamam mı :)

    YanıtlaSil
  4. Darla'm, aman büyük sözü dinleme :(
    Hadi bekliyorum mailini, gülme konusunda söz vermiyorum bak ama :)

    YanıtlaSil
  5. avon da böyle bir ürün olduğunu bilmiyordum o kadar da bakarım kataloğa:))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan tatlım! Dediğin gibi far bazları kişiden kişiye göre değişiyor, daha doğrusu göz kapaklarının ne kadar yağlı olduğu ile ilgili bi durum sanıyorum :) Ben MAC paintpotlardan çok memnunum ama değişik markaları da denemeyi düşünüyorum! Fakat içinde o kadar çok ürün var ki kullan kullan bitiremiyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Rengarenk daphne, ya ihtiyaç olunca görüyorsun bazı şeyleri, baz aramasam ben de bilmezdim :)

    YanıtlaSil
  8. makeupwithstyle, teşekkürler :)sanırım benimki de kolay kolay bitmez canım. Ben de başka markaları da denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım,güzel bir ürünmüş;)

    YanıtlaSil
  10. Followupfashion, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  11. avonda böyle bir kit mi varmıs ,hiç haberim yoktu,güle güle kullan çok faydalı bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
  12. rebel'cim, evet canım varmış, yakaladım hemen aldım :) teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  13. bu farlardan bende bu rengini almıştım,güzel renk,ben bazını sevmedim ama sen sevmişsin,ozaman fiyat konusundada haklısın yeniden alabilirsin:)

    YanıtlaSil
  14. Özge'cim, çok şükür memnun kaldım canım ya:)

    YanıtlaSil
  15. Ben renklerini begendim canım :)

    YanıtlaSil
  16. Aslı'm, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)