26 Ekim 2011 Çarşamba

Rozita Saç Bakım Yağı

Saçlarımla başım dertte, bu aralar acayip kuru, elektrikli bi acayip. Dalgası da kalmadı, yoluk yoluk bişey oldu çıktı. Bir de aşırı derecede dökülüyor. Denize düşen yılana sarılır misali her gördüğüm, duyduğumdan da medet umuyorum. Hatta bu ara en çok aldığım ürün saç kremleri, o derece takmış durumdayım.
Geçenlerde yolum aktara düştüğünde bu saç bakım yağını gördüm ve denemek istedim. 
Saç besleyici olup, saç dökülmesini önler. Kirpik, kaş ve saçlara rahatlıkla uygulanır. Saç kırılmalarını önler. Saçkıran hastalığı için faydalıdır. Kepeğin giderilmesini sağlar ve saçı kuvvetlendirir. Saç diplerinde mikroorganizmaların oluşumunu önler.Mikrop öldürücüdür. Saç kaybı ve kepeği önleyerek, saçı güçlendirir. Alerjik reaksiyonları önler. Saçı doğal olarak nemlendirir. Saç diplerini besler. 
Bu açıklamaları da internetten buldum aslında, ay sürekli aynı şeyleri yazmışlardı, sildim çoğunu. Cide de çok iyi geldiğini kuru cilde, selülite de etkili olduğu yazıyordu ama cildime kullanmayı hiç düşünmedim. O yüzden o kısmı es geçtim.
İçeriğine gelirsek;
Tatlı badem yağı, susam yağı, çam terebentin yağı, defne yağı, çörekotu yağı, ceviz yağı, hint yağı, zeytin yağı, ısırgan yağı, kekik yağı, biberiye yağı, sarımsak yağı, e vitamini, menekşe esansı.
Gördüğünüz gibi içinde yok yok :)
Ben aldığımdan beri haftada 1 bazen 2 kere kullandım. Saçıma sürüp yarım saat-45 dakika hatta durabiliyorsam daha fazla beklettim.
Fısfıslı bir ürün olduğu için kullanması ekonomik. Ağzı açıklardaki gibi bir sürü ürün boca edemiyorsunuz. Daha ürünü ilk kullanmaya başladığım 1-2 sefer de düğüm düğüm olup açılmayan saçlarım kolaylıkla taranıp, açılmaya başladı. Hafif hafif de dalgası kendine gelmeye başladı. Dökülmesi de belirgin şekilde azaldı. Zamanla daha iyi olacak ama şu ana kadar ki gidişatından oldukça memnunum. Daha en az 10 sefer kullanabileceğim kadar yağ var içinde. Bittiğinde tekrar fikrimi söylerim.  

19 yorum:

  1. Kardeşimde aynı dertten muzdarip. Adını aldım bir söylim onada denesin..

    Sen iyi sonuçlar almışsın canım. Tam bittiginde de sonucu yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı'cım, bittiğinde yazarım mutlaka. Ben şimdilik memnunum, bitene kadar mükemmel saçlarım olmasını beklemiyor değilim :)

    YanıtlaSil
  3. Bana da lazım böyle bir şey aslında,işe yarar gibi de görünüyor;)

    YanıtlaSil
  4. Bebeğim harika bir post.Annemin de saçları çok dökülüyor sen kullan bakalım sonucu çok merak ediyorum öperims ;)

    YanıtlaSil
  5. canım bunu okuduğum iyi oldu.çok uzun zamandır daha önce görmediğim ölçüde saçlarım dökülüyor.uzatmaya çalıştıkça,kestirmeye direndikçede yıpranıyor ve çirkin bir görüntü oluyor.şu saçı belinde hatunları anlayamıyor ve kıskanmaktan kendimi alıkoyamıyorum..kullanmadığım ürün kalmadı,kremi,yağı,besleyicisi,şekillendiricisi..Nafile..birde bunu deneyelim bakalım..yinede yarın uçlarından aldırmaya karar verdim.kuaförün dur dediğim yerde durması dileğiyle..:)

    YanıtlaSil
  6. Followupfashion, evet canım işe yaramasını umduğum için aldım ama şu an için memnunum :)

    Süslü ve Pembe Dünyam, canım şuanda memnunum ama daha da bitmesine var, tekrar yazarım yorumlarımı.

    Severim Deliyi, saçımızın yapısı herhalde kuşum ya, benim saçlarım kalın telli, gür ve biraz da sert. Uzun saçı kullanmak zor da yine de uzatıyorum işte ben de. Ben de kıskanıyorum valla güzel saçlıları :) Aslında beniim de uçlarından aldırmam lazım da senin gibi korkuyorum, kuaförlerin ucundan azıcık kavramıyla benimki pek değişik çünkü.

    YanıtlaSil
  7. aynı sorunlar bende de varürünü kullanıp bitince tekrar bi post yollarsan çok sevinirim 4 gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. Bu yag karisimlari cok iyi geliyor bencede sac´a, sen kullanmaya devam et git gide düzelecektir : )

    YanıtlaSil
  9. viva'cım, inşallah iyi gelir canım :)

    YanıtlaSil
  10. benim sacım 2. gün banyo yapmassam cok döküyor :) hergün banyo yapmam gerekiyor :D azcık sacım var zati bende dus sonrası krem kullanıyorum acılması için iyi geliyor bu aktarda satılan yagdan almısdım 1 kere kullandım zeytin yaglı bisiydi Allahımm sacımdan gecmesi için banyodan cıkamamısdım 2 saat ugrasmıstım bana mı kötüsü geldi bilemiyorum o dur bu dur cesaret edemiyorum :S

    YanıtlaSil
  11. Canım
    İnşallah iyi gelir valla en iyisinden en ucuzuna herseyi denedim en doğalı ise yarar inşallah ..

    YanıtlaSil
  12. Essu, ben ılık su ve şampuanla kolayca çıkarıyorum, bir zorluk yaşamadım canım.

    Kokosss Kelebek; canım ben de çok şey denedim bakalım inşallah işe yarar :)

    YanıtlaSil
  13. Kel kalmadan çözüm bulman iyi olmuş, patatesli yumurtam :)

    YanıtlaSil
  14. Pembişim, valla öyle canım, az kalsın kel kalıyordum :)

    YanıtlaSil
  15. cnm inşlh işe yarar..bende bu konuyla ilgili konu açıcaktım kendi yaptıgım yılardır kuladıgım birşeyi yazıcaktım ama uzman sensin bu konularda ::D:D sen kullln işe yaramazsa bide bnm dedigimi denersin şimdi kafan karışmaısn:D:D: die yazmıyim:D

    YanıtlaSil
  16. Son yorumlarını çok merak ediyorum, işe yararsa hemen gidip bende alıcam ;))

    YanıtlaSil
  17. maviii, inşallah canım. Yok canım sen yaz, ne uzmanı biz de sorarak öğreniyoruz bilmediğim öyle çok şey var ki. Hem ne demişler 1000 bilsen de yinede 1 bilene danış :)

    j.d., bitince yazacağım canım hemen :)

    YanıtlaSil
  18. valla canım bilmiyorum sıcak suyla yıkadım bende inanki cıkarmak için sabun bile kullanmısdım o derece :D ne gündü yaa belki bana denk gelen üründen kaynaklanıyordur :D

    YanıtlaSil
  19. Essu, bi de benim saçlarım kupkuru ya, o yüzdendir belki. Hani hafif yağlı saçta arıtmak daha zor olabilir belki :) Bilemedim şimdi canım nedenini :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)