16 Ekim 2011 Pazar

Cecile Oje #29

Hep aynı ojeyi sürmemden kendim de çok sıkıldım, siz de sıkılmışsınızdır mutlaka :) Daha soft bir oje sürsem ama ne sürsem diye düşünürken bu ojem geldi aklıma. Cecile'in ojelerini ilk kez kullanıyorum bu arada. (Yalnız cümle sonları epey kafiyeli olmuş :) )
Çok hoş bir gül kurusu/pembe. İçinde simler var ama artık havalar kapalı olunca bir türlü istediğim gibi yansıtamıyorum renkleri. En aydınlık yer mutfak balkonu olduğu için orada çekiyorum oje fotolarını ama gerçekten çok karanlık, kaç gündür güneş bile görünmüyor ki ışıltıları yansıtmak zor, artık yaza kadar idare edelim birbirimizi :)
Burada biraz daha iyi çıkmış ışıltılar. Ojeyi 2 kat sürdüm, kuruması biraz zor. Bir de pek dayanıklı değil. Ama rengine bayıldım doğrusu.

17 yorum:

  1. simli oje güzelmiş ben de beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. kozmetik perisi, tatlı değil mi :) bana yazı hatırlatıyor, çok sevdim bu yüzden :)

    gonca, teşekkürler ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bir renk,bu soğuklarda iç ısıtıcı :)

    YanıtlaSil
  4. Ezgi'cim, aynen öyle canım ama dıştan nası ısıncaz tatlım ya, donuyorum :)

    YanıtlaSil
  5. evet canım değişik bir renk olmuş sende bu renkleri pek görmedim. renk çok yakışmış,cecile ojelerle aram pek iyi değil benim renkleri çok hoş ama sürümünü falan beğenmiyorum sen beğeniyormusun?

    YanıtlaSil
  6. Özge'cim, bu renkleri alıyorum ama koleksiyon yapıyorum herhalde, bilemiyorum, elim kırmızılara cartlara gidiyor, içimde nası bi kişilik yaşıyorsa :)
    Ojenin sürümünü ben de beğenmedim, ilk kez kullanıyorum ben de. 3 tane daha var elimde daha denemedim onlar ama yapacak bişey yok, bitmeden atmam ben pis bi huyum var cimrimiyim ne :P

    YanıtlaSil
  7. hobaa
    bayıldım yahu bu renge
    ben ki tırnaklarını 25 yıllık ahir ömrümde en fazla 2 kere uzatıp oje sürebilen ve o uzun tırnakları da tırnak makasına gerek duymadan dişleriyle halledebilen nadide bir mahlukat olarak hep bayılırım böyle senin gibi güzel ellere
    ama ojenin rengide harikaymış be...
    süpermiş yani çok yakışmış
    ellere nazar değmesin amannn

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  8. Darla'm, yapma öyle yaaa, ben de kendi kendimin canavarıyım gerçi, oje sürmezsem katlara ayrılan tırnaklarımı soyup mahvediyorum. Ojemi de ellerimi de beğenmene sevindim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Canımcım, her ne kadar pembenin bu tonlarını hiç sevmesem ve kullanmasam da, bu ojenin rengi çok hoşmuş valla :)) Yakışmış sana da, güle güle kullan ayrıca :D

    (ben de bir kafiye patlatayım dedim hahahaa )

    YanıtlaSil
  10. Junkhead'cım, Özge'cim, bu oje sevdamız yüzünden şair olduk gördün mü, içimizdeki cevher ortaya çıktı :)

    Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  11. Ben çok severim bu tonları. Soft, sade ve sanada çok yakışıyor bu tonlar canım :)

    YanıtlaSil
  12. Aslı'cım teşekkürler canım, şımarıp bana herşey yakışır diyorum :P

    YanıtlaSil
  13. ojenin rengi güzel bu tırnaklara her oje yakışır :) şarkıda güzel daahaa nolsuun :P

    YanıtlaSil
  14. Essu, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  15. daha önce hiç cecile oje denemedim ama bu renk için ilk denememi yapabilirim:) çok yakışmış sana da:)

    YanıtlaSil
  16. İstanbul's Finest, ay çok mercii, şımaracağım şimdi :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)