22 Ekim 2011 Cumartesi

Cecile #29 & Gabrini Multivitamin #402

Cecile 29 numara pembiş ojemi burada görmüştünüz. Ben tabi yine duramadım, üstüne Gabrini'nin mor renkli şerit simlerinden sürdüm üstüne.
Görünüşünü çok sevsem de uygulaması çok zordu yaa, bir türlü istediğim kadar süremedim bu şeritleri, bir kaç kez sürmek zorunda kaldım bu yüzden.
Temizlemesi de oldukça zor oldu.
Ama yine de görünüş olarak çok sevdim, sürekli ellerime baktım sürdüğümde. Tüm olumsuzluğuna rağmen görünümü çok şeker, kesinlikle tekrar sürerim :)

15 yorum:

  1. bende nekadari seker gözüküyor diye yazacaktim, sende aynisini yazmissin! : )

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzel bir oje tanıdım sayende paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Canım ne kadar güzel olmuş böyle :) Bu tür ojelerde çok zor oluyor sürmek bende de yıldızlı oje var; içinden yıldızları yakalayana kadar çok uğraşıyorum!

    YanıtlaSil
  4. Viva, evet canım çok şeker :)

    İstanbul's Finest, canım güzel yorumun için teşekkürler :)

    makeupwithstyle, ay ben de yıldızlı almıştım, onu da zor süreceğim demek :)

    YanıtlaSil
  5. sevdacom bende başka bir markanınkini kullanmıştım ve çok zor silmiştim:( zaten sende öyle yazmışsın ama değer:)

    YanıtlaSil
  6. Özge'cim, evet ya hiç tahmin etmedim o kadar zor çıkacağını :)

    YanıtlaSil
  7. Aaa cidden çok sevimli olmuş, bende sen bunu alınca kıskanıp golden rose'un aynı bu şekildeki simli olan ojesini aldım bi kere sürdüm bida ellemedim :D Cidden çok zor çıkıyolar, tam eziyet :D

    YanıtlaSil
  8. sen böyle şeyler koydukça bloguna benim tırnaklarımı boyayasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  9. j.d., sürmesi bi dert çıkarması ayrı dert valla :)

    severim deliyi, boya canım. Hem nerelerdesin sen bakayım?

    YanıtlaSil
  10. sevda ve harika tırnakları :)
    müthişsiniz...

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  11. Darla'cım, canım çok teşekkürler :)
    O senin müthişliğin fıstıklı tombim :)

    YanıtlaSil
  12. Ya bu çok hoş olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  13. Aslı'cım, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar hos bir sey bu böyle, bak hic oje kullanmam ama kokusuna bayilirim demismiydin sana :) cok sevdim ben bu ojelerini canim gercekten.

    YanıtlaSil
  15. Nesliname, artık bunu çok iyi biliyorum canım, oje kullanmazsın kokusuna bayılırsın. Hakkında en iyi bildiğim şeylerden biri :) Ojemi beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)