30 Ekim 2011 Pazar

Bitenler #7

Avon Advance Techniques Curl Defining Liquid Gel; Bayılıyorum. Yazısı burada
Marks & Spencer Aloe Veralı Duş Jeli; Kakao yağı & Vanilya olanını ilk kullanıp sevmemiştim ama aloe veralı olan fena değil. Yine de bir daha alır mıyım bilemedim.
Avon Glimmerstick Diamond / Smokey göz kalemi;  Bir göz kalemi bu kadar mı güzel olur arkadaş. Lacivertini (twilight Sparkle dı galiba) kullandım, tek kötü yani -belki de ben çok kullandığımdan- çabuk bitiyor. Ama bloglardan okuduğum kadarı ile beğenmeyeni yok gibi. Yeniden alacağım :)
Ohhh... Bitenler bitsin, yeniler gelsinnnn :)

16 yorum:

  1. aynen cnm=)bir göz kalemi bu kadarmı güzel olur!

    YanıtlaSil
  2. itsbea, seveni çok zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Ay merak ettim göz kalemini ben de alacağım hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Ece, umarım seversin ama incelersen sevmeyeni yok gibi :)

    YanıtlaSil
  5. aa kuzucuum ya bişi dicem bu aon göz kalemi göze zarar werirmi ben avon die almak istemiodum ama senin yorumların çk objektif ve güzel oluyo sen diyince merak ettim şimdi=) iyi haftalar kuzum şimdiden çok öptüüüm

    YanıtlaSil
  6. coco-jelly'cim, canım, teşekkür ederim öncelikle canım yorumlarıma güvendiğin için. Canım ben çok memnunum, zaten avon glimmerstick diye yazarsan birçok blogger ında memnun olduğunu göreceksin. Normal fiyatındayken alma ama indirimde alıp dene, çok beğeneceksin.

    YanıtlaSil
  7. Senin bu bitenler yazılarına bayılıyorum :)

    Çok haklısın aslında, bitsinki yenileri gelsin :)

    YanıtlaSil
  8. Aslı'cım, teşekkürler canımmm :)

    YanıtlaSil
  9. göz kalemi çok güzel cidden :)ne güzel bitenler yazısı yazmak ya :)

    YanıtlaSil
  10. dofa, sen de beğenenlerdensin yani, ne güzel :) bitenler yazmayı seviyorum, bitenler gitsin, yeniler acilen gelsin :)

    YanıtlaSil
  11. avonun o serisinin dus sonrası sac kremini kullanıyordum acayip güzel kokuyor:) simdi baska bi marka kullanıyorum jöle gibi olması güzelmiş :)yenilerini görelim dimi :P ♥

    YanıtlaSil
  12. Essu'cum, likt jöle, ağırlık yapmıyor, esnek tutuşlu, çok sevdiğim bir ürün. Evet yenileri görelim :)

    YanıtlaSil
  13. ALOA VERA IMMM BAYILIYORUMMMM INANILMAZ FERAHLIK VERIYOY VUCUT KREMLERI:)

    YanıtlaSil
  14. Kokosss Kelebek, bu duş jelide öyleydi ama bitti :)

    YanıtlaSil
  15. sevdacım ben de bu kalemlerin hastasıyım neredeyse her renginden çifter çifter var.çabuk tükendiği için 2şer 2şer almıştım.en sevdiğim twilight sparkle ama kaldırıldı satıştan.k-14te copper ile silver 2 renk daha ekleniyor seriye onları da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  16. undenied, gerçekten çabuk tükeniyor. twilight lacivert olandı değil mi benim de en sevdiğim oydu. Bakayım hemen ben de kataloğa :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)