13 Ekim 2011 Perşembe

Bitenler #5

Dolapta  bitirilmeyi ya da çöpe atılmayı bekleyen ürünlere savaş açtım. Herşeyi tek tek çıkardım bitirmeye çalışıyorum. Bitsinlerki yerlerine yenileri gelsin, değil mi a dostlar? :)
En son neler bitirmişim bakalım;
Avon Skin So Soft Sıkılaştırıcı Krem; Dolapta resmen buldum bunu, büyük ihtimalle Ablamın, almış 1-2 kere kullanmış, bırakmış. Bana da haftada 1-2 kere yani aklıma gelirse sürmek kalmış. Düzenli kullansam belki işe yarardı ama :) Yenilenen masaj aplikatörüyle daha pürüzsüz bir görünüm vermek için mikrosirkülasyonu artırır. Aynı zamanda gelişmiş formülü ile cildi sıkılaştırırken selülit görünümü azaltmaya yardımcı olur.Özellikle problemli bölgelerin sıkılaşmasına ve tonunun düzgünleşmesine yardımcı olur. Kullanımı: Sabah Akşam masaj aplikatörüyle 5 -10 dak problemli bölgelere uygulayınız. 
Colgate Total Diş Macunu; Şimdi diş macunu ne alaka diyebilirsiniz. Bizim evin bir kuralı yeniyi aç, eskiyi yarım bıraktır :) Ee, yarım kalmışlara savaş açınca diş macunlaına da sıra geldi. Tertemiz yapacağım banyo dolabını ben yakında :)
Avon Jet Femme Roll-on; Yazısı burada.

Bitirdikçe rahatlıyorum, ohh be :)
Ama bitirdiğim için rahatlamadığım, hatta çok üzüldüğüm, depresyona girdiğim, neredeyse ''bitti, bitti'' diye ağıt yakacağım birşey var ki;
Ahhhh After Eight'im, bir daha ne zaman kavuşuruz ki senle. Umarım çabuk olur, kavuşana kadar burnumda tüteceksin tatlım :P :)

15 yorum:

  1. sevdaacım oh bitirmişsin ne güzel,bende her pazar bitirdiklerimi atıp üstümdende yükü atıyorum:)after eıght metro grosslarda satılıyor canım hiç üzülme:)

    YanıtlaSil
  2. After Eight!!!!! ahhhh benimki de bitti :( Mutsuzum :P
    Amaaaa Ülker Golden %70 kakao oranına sahip naneli bir çikolata çıkarmış...gerçi sınırlı üretim filan yazıyor ama üstüne (?) bulursan al bir dene canım...tabii after eight'e rakip olamaz, içinde kremamsı nane yok ama tadı güzel :))

    YanıtlaSil
  3. Özge, öyle valla, bitirdikçe rahatlıyorum sanki. Metro ya gitmem lazım o zaman en kısa zamanda :)

    makeupwithstyle, bak after eight metro da varmış, hadi metro ya gidelim, orada başlayalım yemeye :)

    YanıtlaSil
  4. hahaha bu savaşta çok hırslı gördüm seni bebeim, kolay gelsin o zaman ne diyim? after eight deyince akan sular durur! hiçbirşey, heleki ülker filan asla rakibi olamaz bence... o ayrı bir dünya, bende bayılırım..neyseki almanyadan ablam her geldiğince getiriyor...yakın zamanda gelirse,aklımdasın canım, söz sana !
    sevgiler

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Gözde, canım gerçekten çok hırlıyım, çünkü artık birşey alıpta koyacak yer de bulamıyorum, malum bizim evde 3 ıvır zıvır delisi bayan var :) Bitsinler ki yerlerine yenisi gelsin.

    After eight candır, kandır, baldır :) Düşünmen yeter, çok teşekkürlerrrrr :)

    YanıtlaSil
  6. kızlarrrrrrrrrrrrrrrrr sondaki ne ? ben cahil kaldım:))

    YanıtlaSil
  7. maviii, yaralarımı deştin bak :P :D Türkiye'de nadir bulunan bir çikolata, yurtdışında yaşayanlarında sanırım hediye olarak getirmeyi sevdiği birşey, dörtgözle yurtdışından bir tanıdığımız gelse de after eight getirse diye bekliyoruz :) amam metro da da satıldığını öğrendik, yine de yurtdışından gelmesi daha güzel :D

    YanıtlaSil
  8. canim bende bitirdikce seviniyorum, yer aciliyor cok sükür : )
    after eight türkiyede satilmiyormu ya, herseyi getiriyorlar bence büyük yerlere mail göndermek lazim satsinlar alla alla ; )

    YanıtlaSil
  9. Ah canım ya, keşke biri gelsede getirtsek bende çok severimm :) aa mtroda varsa sorun tmm dır.

    Bitince insan rahatlıyomu üzülüyomu bende anlamadım valla canım ya :) sevdigim şeylerin bitmesine üzülüyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. Bitenlerin yerine hemen yenileri gelir inşallah canım;)

    YanıtlaSil
  11. haha sevdam bendede öle seyler oluyor :) ürünler bitsin yenisi gelsin :) kullanılmayan seyleri almak yada alıp kullanmamak yazık olur emeği ziyan etmek olur dimi :)

    YanıtlaSil
  12. Yaa ben neden bişey bitiremiyorum, sorun var bende kesin :D

    After eight'e çok üzüldüm ama cidden, yakında yenisini alırsın umarım ;)

    YanıtlaSil
  13. Viva, aynen canım, eskiler gitsin yeniler gelsin :)
    Maalesef canım after eight türkiye de yok, yani ben bulamıyordum bugüne kadar ama özge'cim bir gross market de satıldığını söyledi, bakmam lazım bir ara :)

    Aslı, yaa evet varmış Aslı, gidip bir ara bakmam lazım :)
    Bitirmesi zorunluluk artık yük olanlar bitince seviniyorum sonunda bitti diye, sevdiğim şeylere üzülüyorum ama yapacak bir şey yok, onlar gitsin ki yenisini alayım di mi :)

    Followupfashion, inşallah canım :)

    Essu,alerji yapmıyorsa bir şekilde bana dokunmuyorsa illa ki bitiririm, israf etmem :)

    j.d., ay bilemedim, kışta geldi bol bol makyaj yapma krem sürme zamanı, artık biter herşey üzülme :)

    YanıtlaSil
  14. Allah kavustursun canim tez zamanda :)))

    YanıtlaSil
  15. Nesliname, inşallah canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)