29 Ekim 2011 Cumartesi

Bir Alışveriş; Yakaladın Yakaladın

Yakaladın Yakaladın'dan yaptığım alışveriş,
Magic leverag Bigudi; İnternette sürekli gördüğüm bir ürün ama ben sanırım kullanmayı beceremedim. Aranızda kullanan varsa fikirlerini bekliyorum.
Nail Art Discler; Tırnak desenlerini çok beğeniyorum. Bir arkadaşımla birlikte aldık ben daha denemedim arkadaşım kullanamamış. Bunu da kullanan varsa fikirlerini, yardımlarını bekliyorum.
Donut Anahtarlık; hediye. Çok şeker. Bu anahtarlık yüzünden hiç yemediğim ve hiç yemem sandığım donuttan çekiyor canım. Donut hakkında da fikirlerinizi bildirebilirsiniz. :)
Şimdiden teşekkürler.

24 yorum:

  1. Aaa bigudi miymiş o?:) Ne olduğunu anlamaya çalıştım bi süre. O disklerden ben de almak istiyorum aslında ama kararsızım. Denedikten sonra bize de gösterir misin?:)

    YanıtlaSil
  2. Canımcım güle güle kullaan ;) Ya ben de bu Magic leverage ı 1-2 kere denedim sonra üşendim sanırım bi kenara attım duruyor :/ Zaten pek becerememiştim, ben anlatıldığı gibi yapmıştım ama saçlarım takılı kalıyordu bigudilerin içinde ya,çok zor çıkıyordu . Sanırım ince tutamlar almak lazım .. Donut anahtarlık çok şeker hakkaten !

    YanıtlaSil
  3. Canım hepsini güle güle kullan. Bende alıcam bu disklerden yahu. Normalde tırnakta desen sevmiyorum ama çok özendim şimdi bunları görünce :D Disklerin üzerinde ince bir jelatin olabilir. Çünkü o sitede bu diskler için üzerlerinde yanlış hatırlamıyorsam çok ince bir jelatin olduğuna dair yorumlar okumuştum. Arkadaşın bir kontrol etsin. :)

    YanıtlaSil
  4. Kiz donut´i görünce isirasim geldi haha :D

    YanıtlaSil
  5. Canım hiç bigudileri denemedim, maşa ile yapıyorum ben...benim saçımda bigudi filan tutmuyor :( Diskleri merak ettim ben de...

    Son olarak donut --> evet seviyorum ama çok yediğim bişey değil, en son aylar öncesinde yedim :) yine de tadına bakmanı tavsiye ederim, karamelli olanlar favorim <3

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canim valla benimde hic bir fikrim yok malesef :)ama donutlara gelince b-a-y-i-l-i-r-i-m :))
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. justuntitled; ya bigudi canım, değişik bir bigudi. Disclerimi kullanmayı becerirsem mutlakaaaaa yazacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Bebeğim bir süre önce ki yaklaşık 3 hafta 0oluyor yakaladın yakaladın dan bir dolu ürün aldım ve o kadar dandik ki ürünleri sana anlatamam konad emin ol bin katı daha güzel.Artı bir de kargocu kapıda ödeme parası dışında benden 6 lira daha aldı düşün o kadar berbat bir site .Ben bir daha töbe almam bir şey :)Çelik diye 5 li mini tencere seti aldık bi kere yıkandı makinada mosmor oldu sanırsın 3 yıl 5 yıl kullanılmış :D Aklında bulunsun herkesin ;)

    YanıtlaSil
  9. Junkhead, canım ben de kardeşimde denedim ama beceremedim bende kullanmayı. Dediğin gibi saçlar takılıyor ve en uzunu bile benim saçım için kısa kalıyor.

    Aswang, canım ya iyi ki yazdın hemen bakıyorum jelatin var mı belki de ondan olmadı ya :)

    viva, ay valla yalnız değilmişim hiç bilmediğim bir tadı canım çekiyor bu anahtarlık yüzünden :)

    YanıtlaSil
  10. anahtarlik güzelmis :D ama keske pembe olsaydi bu gsnin renklerine benzemis :D bu arada 200 takipcinim <3

    YanıtlaSil
  11. Çirkin Hatun, hoşgeldin nerelerde kaldın ya :)
    Hehhehe bence de pembe olsaymış daha iyiymiş, sen de epey fanatiksin sanırım

    YanıtlaSil
  12. makeupwithstyle, canım maşa daha iyi ben beceremedim bunu.
    Donut sanırın bizim yağda kızartılan hamurlarımızın dolgulusu, o tadı sevmediğim için hiç denememiştim. Ama o güzelim dolguları yüzünden merak eder oldum. Hımm karamelli, deneyeyim :)

    guzelgul, ay yicem inşallah ben de yakında :)

    YanıtlaSil
  13. BENDE almıştım canım bunlardan istersen buradan bakabilirsin

    http://ssdesignbutik.blogspot.com/2011/01/magic-leverag.html

    YanıtlaSil
  14. Süslü ve Pembe Dümyam, geçmiş olsun o zaman sana canım. Pahalıdır vardır hikmeti sözü çok doğru öyleyse. Bakalım konad yolları gözüküyor sanırım bana da :)

    ss'cim, canım hemmen bakıyorum

    YanıtlaSil
  15. donut deme banaaaaa,bayılırım:))
    nasıl o anahtarlığı göre göre yemeden duruyorsun canım,ben hiç duramazdım:))

    YanıtlaSil
  16. Özge'cim, tadını bilmemenin avantajı işte, tadını bilip sevseydim o zaman duramazdım :)

    YanıtlaSil
  17. Anahtarlıgına bayıldım, bayıldım :) inan yiyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  18. Aslı'cım, zaten bana gönderirken dayanamayıp bi ısırık almışlar :) Sorma canım ya, odamda görünür bir yerde, diyorum ya bilmediğim bir tadı canım çekiyor :)

    YanıtlaSil
  19. ben hiiiç donut yemediiiimmm :(

    YanıtlaSil
  20. Essu, burada olsaydın birlikte gider yerdik :)

    YanıtlaSil
  21. Bende aldım bu nail art setinden kullandım ve çok sevdim :) Blogumdan ilk deneme sonuçlarıma bakabilirsin.

    http://ucsuzbucaksizbirdolabimolsa.blogspot.com/2011/10/nail-art-ilk-denemem.html

    YanıtlaSil
  22. Alışverişperest, bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  23. benim saçım bigudiyle şekil almıyor:(maşa bile hak getire:)

    YanıtlaSil
  24. undenied, allahtan ben sorun yaşamıyorum, bu bigudilerin yazısı da yakında gelecek :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)