8 Ekim 2011 Cumartesi

Birazcık Alışveriş #18

Kızlarrr, ben Elca'ya gittiiimmmm :)
Bir iyi haber, bir kötü haber gibi olacak ama, evet Elca'ya gittim ama doğru dürüst hiçbirşey alamadım. Çünküüüü, bir cuma günü gittim, normalde Cuma günü ürün gelirmiş, ama o gün gelmemiş. Bütün raflar bomboştu. Bi de 5,30 da kapanan yere 5 te anca gidebildim :( elimde olmayan şeyler bakayım dedim, jel eyeliner istedim yok, set consealerlar olur ya öyle bir şey almak istedim yok, mac de doğru dürüst birşey yoktu, 1-2 parça ürün v.s. bilinçsizce raftan 2 parça ürün alıp çıktım ben de :(
Bilinçsiz tüketiciye en iyi örneklerden biriyim son zamanlarda :( Aynı gün ayrı mağazalardan sadece ruj ve mascara alıp çıktım.

Aldıklarım şöyle,
Estee Lauder / Pure Color Crystal Lispstick - Berry Fizz
Estee Lauder Double Wear Zero Smudge Mascara

Rujun rengine de yapısına da bayıldım bu arada :)

P.S. : Bu rujun ve mascaranın normal satış fiyatını bilmiyorum ama rujun 40 mascaranın 60 dan az olmayacağını düşünüyorum. Ben Elca'dan ruju 25, mascarayı 30 tl ye aldım. Gayet uygun fiyatlardı yani :)

17 yorum:

  1. Canim ruj cok güzel görünüyor, bence iyi marka almissin iyidir insallah, bosver bazende sans a birakip alacaksin,hep önceden arastir falan olmuyor ; ) tadini cikart bencede : )

    YanıtlaSil
  2. Viva, rengi çok güzel rujumun, bir de uygun bir fiyata aldım. O yüzden içim rahat :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok begendim rengini, nedense son günlerde bu renk oje ve rujları çok begeniyorum..mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Aslı, ben de öyle canım elim nar çiçeklerine pembelere kayıyor hep :) Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  5. ben de rujun rengine bayıldım ! güle güle kullan bence gayet güzel bi alışveriş olmuşş ;)

    YanıtlaSil
  6. Alice, teşekkürler canım :) içimi rahatlattın...

    YanıtlaSil
  7. Kuzum bence çok harika bi alışveriş yapmışsın EL her daim favorimdir benim ;) Rujun rengide çok güzel, biliyorum çünkü benim de var ;)
    Yaşasın ruj kardeşi olduk :)

    YanıtlaSil
  8. j.d., ay saol canım, içim rahatlıyor valla :) Aaaaa, süper, evet ruj kardeşi olmuşuz. Ben eskiden çok kullanırdım EL, sonra vazgeçmiştim, şimdi yeniden birşeyler aldım :)

    YanıtlaSil
  9. cnm güle güle kullan. estee lauder kozmetikte süperdir bence;)

    YanıtlaSil
  10. canım bu maskara süper,e estee rujlarında kaliesini biliyoruz çok başarılı ürünler seçmişsin bence,peki normal satış fiyatlarından çok farklımıydı?

    YanıtlaSil
  11. SWL, teşekkürler canım :)

    özge, teşekkürler canım, ya tam ürünlerin fiyatını bilmiyorum ama tahminime göre epey uyguna aldım. Ruj 40 civarıdır sanırım fiyatı elca'da 25-mascara 60 diye düşünüyorum elca da 30 tl idi.

    YanıtlaSil
  12. çok çok uyguna almışsın loreal bile biliyorsun daha pahalı, artık max factor loreal gibi markalardan 40 tl ye yakın bir fiyata ruj alıyoruz:)

    YanıtlaSil
  13. Özge'cim, kesinlikle, zaten onları düşünerek boş çıkmak istemedim. Elca çok iyiymiş ya, ama sadece hafta içi ve 5,30 a kadar açık, en kötü tarafı bu :(

    YanıtlaSil
  14. İnanmıyorum ben de Cuma günü Elca'daydım :) ah ahh oranın eski halini görecektin daha bile ucuza bir sürü şey oluyordu...dediğin gibi ellerinde pek bişey kalmamış :( bende hayal kırıklığına uğradım :(

    YanıtlaSil
  15. makeupwithstyle, canım ben ilk defa gittim, tühhh keşke karşılaşsaymışız ne güzel olurmuş değil mi? Ben de aklımda birşeyler vardı, onları bulamayınca çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  16. Rujun rengi çok güzel,güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  17. Kozmetik Perisi, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)