14 Ekim 2011 Cuma

Avon Foot Works Nar-Çikolata

Avon Foot Works Nar-Çikolata ; epey bir süre önce aldığım, dolapta bekleyenlerden. Ayaklarınız dinlensin mis gibi koksun diye. Yumuşak ve hoş kokulu ayaklar, çikolata kokusu ve nar özüyle ayaklara şımartan bakım.
Avon'un farklı farklı ayak kremlerini sürekli kullanıyorum, uygun fiyatlı ve güzeller. Bu kremin ise kokusuna bayıldım, müthiş bir kokusu var. Fakat bu ara ayaklarım feci, o yüzden nemlendirmesi yetmiyor. Normal, çok kuru topukları olmayanlar için uygun fiyatlı ve müthişş güzel kokulu bir seçim olabilir. Yine de kokusu yüzünden kullanmaya devam :)

12 yorum:

  1. Hemen sorayım faydasını gördünmü? işe yarıyormu? benimde ihtiyacım var çünkü :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı'cım, normalde seviyorum ama bu ara ayaklarım çok kuru nemlendirmesi yetmedi bu yüzden :(

    YanıtlaSil
  3. nar aromalı ürünler hep güzel kokuyor..kokuları bile kullanmaya teşvik sanırım..

    YanıtlaSil
  4. Severim Deliyi, daha önce kullanmadım narlı bir ürün ama bunun kokusu şahane :)

    YanıtlaSil
  5. Hiç kullanmıyorum inan, ben sadece kışa gelince el yüz kreminden başka birşey almıyorum.. Durumum içler acısı dimi canım..

    YanıtlaSil
  6. Nar ve çikolata beraber acaba nasıl kokuyorlardır diye düşündüm başlığı okuyunca..Ama sen güzel diyorsan öyledir kuzum ;))

    YanıtlaSil
  7. sevdacım çikolatalı el kremi deyince süperde ayak kremi olunca içim bir hoş oldu:)))

    YanıtlaSil
  8. pembişim, canım neden içler acısı olsun ki, belki de gerek duymuyorsun :) Benim ayaklarım kuruyor, sürmeden olmuyor maalesef :(

    j.d.; süper valla kokusu canım, bayılıyorum :)

    özge, ama şahane bir kokuuu :)

    YanıtlaSil
  9. Benimde ihtiyacim var böyle bir seye tesekkürler bilgilendirme icin canim...

    YanıtlaSil
  10. Nesliname, sanırım kış geldi diye ayaklar daha bir kurudu. Yazın böyle değildi, sen de aradığını bulursun inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  11. ben nar´a, nar kokusuna bayilirim canim ya, keske avon´un normal magazalari olsa, burdada illede bir satani evine cagirman lazim alabilmek icin, onuda ben yapmak istemiyorum (basima dadanir diye haha) ; ) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. Viva'cım, Ablamın temsilciliği var, sırf kendimiz alışveriş yapabilmek için aldık. Evden oturup seçmek almak güzel oluyor. Ama herhalde başkasından almak gerekse çok yakınım biri değilse ben de herzaman almazdım. Haklısın yani :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)