7 Eylül 2011 Çarşamba

Lush Squeaky Green Shampoo Bar / Katı Şampuan

Lush Squeaky Green Shampoo Bar / Katı Şampuan; Taze ısırgan otu, beberiye ve naneli  katı şampuanımız. Daha ‘yeşil’ başka şampuanımız yok. Her kalıp üç şişe sıvı şampuana bedel.
Sitesindeki tanıtım bu şekilde. Bu şampuanı almadan önce ürünün saç dökülmesini önlediğiyle ve dalgalı saçlarda dalgaların kendine gelmesi/belirginleşmesi ve kepeği önlediğiyle ilgili yorumlar okumuştum (çoğunluğu kendi sayfasında bu yorumların). Lush'dan alışveriş yapmamın tek sebebidir, yani bu şampuanı almaya gidip diğer ürünleri almıştım.
Saç kreminden memnun olmadığımı yazmıştım. Lush yorumlarıma devam edeyim dedim. Özellikle ramazandan çok önce, o havaların çok sıcak olduğu dönemlerde aldığım için, bazen günde 2 kere duş aldım. Yani günde 2 kere bile kullanıldı bu ürünler. Katı şampuan çok ilgimi çeken bir ürün olmuştu, zaten görevliye saç dökülmesi problemi yaşadığımı, saçlarımın kuru olduğunu, bir de ara ara saç diplerimde kaşıntı olduğunu  söylemiştim (çok sıcaklarda veya depresif dönemlerimde sivilcelerim saç içlerinde de çıkıyor, kaşıntı yapıyor)  Bu şampuanın saç dökülmesine ve kaşıntıya iyi geleceğini (kepeğede iyi geldiğini söylemişti ki yorumlarda da okumuştum önceden) ama kuruluk problemini gidermeyeceğini söyledi. Onun içinde bir başka sabun verdi ve dönüşümlü kullanabileceğimi söyledi.
Gel gör ki, ne dökülmeye, ne kaşıntıya iyi geldi. Saçlarım daha da artan hızla dökülmeye başladı lush ürünlerinden sonra. Bu şampuanın ve saç kreminin saçlarımı aşırı kurutarak mahvetmesi de cabası. Yine verdiğim parayı hiççççççç haketmeyen ürünlerden. Bu kadar doğal bir ürün tamam saçımı kurutsa ama başka şeyleri düzeltseydi keşke :(
Acayip bir kokusu var, itici diyeyim, bir de içindeki malzemeler saçın içinden dökülüyor duruladıkça, insan saçından korkuyor, ne bu dökülen saçımdan diye :) 

7 yorum:

  1. katı şampuanlardan godiva'yı denemelisin muhteşemdir kendileri,öyle çokta bi kötülüğünü görmedim ben:) ama katı şampuanlar saçını kurutuyor ben bunların yanında american cream saç kremi kullanıyorum onu da denemekten fayda var:))

    YanıtlaSil
  2. Hakkatende cok ilginc bir sey ilk defa görüyorum kati sampuan...

    YanıtlaSil
  3. Fashionlicious Girl; bir süre lush tan uzak duracağım kesin de canım, benim öyle bir alıklığım oluyor arada sonra kesin ders almam yine dönerim. Aklımda olsun önerilerin. teşekkürler :)

    Nesliname; ben de ilk çok şaşırmıştım :)

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk kez görüyorum ama o kadar övmeye bari bir tek derde iyi gelseydi. Sonuçta yine müşteri kandırmacaya bir başka örnek buda canım..

    YanıtlaSil
  5. Aslı'cım; aynen öyle canım, hiçbir derdime mi çare olmaz, anlamadım gitti :(

    YanıtlaSil
  6. katı şampuanlar övüle övüle bitirilemiyor kendi sitesinde ama mua yorumlarını okuduğumda o denli olmadığını görüyorum.

    Bu yazında fikrimi destekledi :)

    YanıtlaSil
  7. milky; sorma canım ya, ben bir daha lush ürünü belki alırım ama uzun bir süre geçmesi gerekecek :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)