6 Eylül 2011 Salı

Lush Retread Saç Kremi

Gücü üç kat artırılmış elit bir saç kremi! Soya sütü, yoğurt ve taze kavunun kusursuz karışımı ve doğallığı sizi baştan çıkaracak. Saçınızı normal biçimde şampuanlayın, nemli saça ürünü uygulayın ve ardından durulayın.  

Burada yazısını yazdığım yani aldığım günden beri kullanıyorum. Bir-iki kullanımlık anca kaldı artık yazısını yazabilirim. Aslında ilk 5-10 kullanımda yazmak istedim ama belki yanlış yorumlamışımdır, erkendir diyerek bekledim.
Ben bu saç kreminden hiççççç memnun kalmadım. Gücünün 3 kat arttırıldığı iddia edilen bu krem bugüne kadar kullandığım en berbat saç kremi, şampuandan sonra orta yumuşak kıvama gelen saçlarım bu kremden sonra çatır çutur oldu, düğüm düğüm, tarakla açmaya çalışmak bir işkenceye döndü. Kısacası neffret ettim, üstelikte sitesinden ürünle ilgili tanıtım yazısına bakmak istedim ve orada fiyatının 44 küsur olduğunu gördüm, şok oldum. Yarı fiyatına hatta daha da aza en azından banyoda saçımı açacak, yumuşatacak bir ürün alabilirdim :(

14 yorum:

  1. bu tip yazıları çok seviyorum.özellikle kullandıktan bir süre sonraki yazılar güven veriyor.uyarını dikkate alıp bu ürüne hiç bakmıcam :)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. bu markayı hiç duymamıstım sn nerden temin etmiştinki o zmn cnm?

    YanıtlaSil
  3. Pembe Fiyonk; yani bilemiyorum, saç tipi de farklı farklı, mesela Lush tan yine bir ürünü biri çok övüyor diye aldım, yok o da gitmedi bana
    sanırım saçım doğal ürünleri sevmedi :)

    Ayshenur; Lush goğal ürünleri olan bir firma, Cevahir'deki mağazasından almıştım, oradaki görevlinin uzun uzun övgüleriyle :(

    YanıtlaSil
  4. Resmen insanı kandırıyolar, çok iyi yaptın izlenimini açıklamakla. Aklımızda olsunda..

    YanıtlaSil
  5. Aslı; öyle valla, yani hadi benim saç tipime uygun değil diyelim, görevlilerine iyi eğitim verseler, oda bana bu kremi satmaz size uymaz diye. Ama amaç satış yapmak, uysa da uymasa da satacaklar işte :(

    YanıtlaSil
  6. Şimdi şöyle bir şey var. Genel kanının aksine, bence her saç kremi her saça uyar. Alt tarafı yumuşatıcak işte, açıcak. Ama kozmetik sektörü dev bir sektör yapacak bir şey yok. Senin saçını açmayan ne benimkini, nede başkasınınkini açmaz zaten inan.

    Onda bir numara olabilir..mal hatalı bence..

    YanıtlaSil
  7. Aslı'cım; haklısın aslında, hani serum veya maske almadım ben, sadece günlük saçımı yumuşatıp açacak bir ürün. fena halde pişmanım yaa :(

    YanıtlaSil
  8. sevda,
    ben internetten falan sipariş ettin sandım eğer gidip mağzasından aldıysan o sözde eğitim görmüş satışcıya yuh diyorum.

    o kadar çesidi var bunu veriyor.
    sanırım taze maske ve bir iki sabunu dışında çokta güvenmemek lazım.

    YanıtlaSil
  9. bende almadan bu yüzden aklıma gelenleri blogda soruyorum :( Çok üzüldüm Sevdoş,protesto edelim bu markayı !

    YanıtlaSil
  10. Milky; Cevahir'deki mağazasından şikayetlerimi ve ne istediğimi birebir anlatarak aldım. Saç uçlarım kuru, boyalı zaten bakınca bile belli bu durum. Sanırım amaç sadece satmak, doğru ürün, yanlış ürün sorun değil, satsın yeter :(

    Ezgi; en güzelini yapıyorsun canım. Ama ne bileyim basireti bağlanır ya insanın. Bir de Lush un çok fanatiği var, güvendim yani :(

    YanıtlaSil
  11. Bazen ne umutlarla aldığımız ürünler böyle kötü çıkabiliyor,deneyimlerini paylaştığın için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  12. followupfashion; canım ne demek
    ben iyi çıkınca bayıldım demeyi de biliyorum, kötü çıkınca da memnun değilim diyorum, hepimizde demeliyiz bence :)

    YanıtlaSil
  13. canım evet bazı ürünler dahada kötü yapabiliyor saçları.Ben lush kullanmadım hiç,sen böyle deyincede soğudum:(

    YanıtlaSil
  14. Özge'cim; kötü ötesi canım ya, felaketttt :(
    canım saçlarım düğüm düğüm, bakalım nasıl düzeltcez :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)