9 Eylül 2011 Cuma

Lush Hair Doctor

Lush'un kullandığım son ürününü de yazıp bu bahsi (Lush konusunu) upuzunca bir süre kapamak istiyorum. Benim için gerçekten sinir bozucu bir deneyim oldu çünkü.
Diğer Lush yazılarım için buradan , buradan, buradan ve buradan

Lush Hair Doctor ; Uzun zaman önce geliştirdiğimiz bu saç bakım ürünümüzü taze ürün olarak sizlerle buluşturuyoruz. Hair Doctor içindeki doğal ve bitkisel içeriklerle yıpranmış saçlarınıza eski formunu kazanması için yardımcı olacaktır. Bu üründe katkı maddesi hiç bulunmamaktadır. Bu nedenle kullanım süresi ve raf ömrü oldukça kısadır. Ancak taze ürün her zaman daha etkili olmaktadır. İçindeki nane, papatya ve biberiye yağları hem saçınızın hem saç derinizin nemlendirilmesine ve rahatlamasına yardımcı olacaktır. İçindeki Fuller’s Earth de saçınızın yağlanmasını gidermeye katkı sağlayacaktır.

Saç bakım kremlerimizi yıkama öncesi kuru saça uygulayınız. 20 dakika kadar saçınızın tamamına sürdüğünüz kremi bırakınız. Ardından su ile saçlarınızı arındırınız, saç şampuanınızla ve nemlendirici kreminizle saç bakımınızı tamamlayınız. Uzun saçlar için tüm kutu, daha kısa saçlar için yarım kutu yeterli olacaktır. Saçınıza uygularken saç diplerinize de sürmeyi unutmayınız, bu sayede saç derinizin güçlendirilmesine ve saç derisi kaynaklı sorunların çözümüne de yardımcı olacaktır.

Okuduğunuz gibi ürünün vaatleri. Daha öncede bahsetmiştim, stresten falan bazı dönemlerde saçımın içinde sivilceler çıkıyor, ben de onları kaşıyıp yara haline getiriyorum. Böylece sürekli bir kaşıntı oluyor saçımda. Yine böyle bir dönemdi, şikayetimi söylediğimde bu ürünün çok iyi geleceğini söyledi görevli. Taze bir ürün, buzdolabında saklanıyor ve çabuk tüketilmesi gerekiyor. Saç uçlarına da kullanabiliyor ama ben sadece saç diplerime sürdüm. Sürdüğüm andaki etkisi çok güzeldi, nane ferahlığı, süper bir koku ve ferahlayan saçlar. Bütün olay bu. Yukarıda anlatılan hiçbirşey gerçekleşmedi yine. Ne saç derimi rahatlattı, ne de başka bir yararını gördüm. Böylece Lush defterini de açılmamak üzere kapadım :( 

9 yorum:

  1. cnm aynı sorun bende yıllardır var.Saç dıplerimde kaşıntı ve kücük kabarcıklar oluyor sınra onlar yara oluyor.

    ve koptuğu zaman kanıyor. Bu maaleef Seberoik dermatıt belirtisi boyle olduğu donemlerde ozelliklede mevsim donusumlerınde kortızonlu şampuan kullanman gerekır. Nızoral,keterol vs. bır cıldıyeciye gorunmende fayda var...

    YanıtlaSil
  2. milky; ben de de yeni başladı canım, strese verdim ama baktım olmuyor gideceğim cildiyeciye. Önerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Kızlar aynı sorun bende var, kortizonlu şampuanları o kadar çok kullandım ki.Ama onlar kısa bir sürelik kesiyorlardı sadece.Yeni cilt doktorum başka bir şampuan önerdi ve inanılmaz iyi geldi hemde kortizonlu falan da değil...Sende kesin git tatlım doktora ;)

    Lush ürünlerini de nedense pek sevemiyorum, hiç vaatlerini yerine getirmemesi en büyük nedeni tabii...

    YanıtlaSil
  4. j.d.; bak şimdi şampuanını merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Sevda, gerçekten bi cildiyeye görün canım ya..

    Bu şikayetlerini firmaya bildirdinmi?

    YanıtlaSil
  6. Aslı; canım yeni başladığı için stresli bir dönemdeyim, ondan olmuştur dedim :( Bakalım biraz daha geçmezse giderim artık
    Yok valla, firmaya falan iletmedim. Daha önce bir kaç firmaya şikayet maili attım, geri dönmeyenler çoğunlukta. Bir firmanın ojesini almıştım aldım 1 kere kullandım 2.ye oje kurudu, bir de 5tl lik bir oje. Firmaya bildirdim, bana cevap ne yazmışlar, kapağını sıkı sıkı kapattığınızdan eminmisiniz? Kapağı kapanmadıysa kurumuştur. Sanki ben hayatımda ilk defa oje kullanıyorum da bilmiyorum bunu. Yine laf kalabalığı yaparlar diye uğraşmak istemedim açıkçası.

    YanıtlaSil
  7. Tmm o zaman hiç kendini yorma. Bazı firmalar ürününün arkasında dururken, bazılarıda böyle işte ama bir yandanda iyi oluyor. Bir daha orayı tercih etmiyoruz..

    YanıtlaSil
  8. Canım şampuanımın adı Sedolin.Şişesinin üstünde kepek ve yağlanmaya karşı etkili şampuan yazıyor ama doktor bana seboroik dermatit yüzünden verdi ve gerçekten de şimdiye kadar en işe yarayan şampuanım bu oldu ;)

    YanıtlaSil
  9. j.d.cim; paylaştığın için teşekkürler. Bunu bir denerim, geçmezse sonra dr'a giderim :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)