9 Eylül 2011 Cuma

Lush Godiva Katı Şampuan

Lush yorumlarına devam etmek istiyorum. Daha önceki Lush yazılarım için burdan, burdan ve burdan

Lush Godiva Katı Şampuan; Hoş yasemin kokulu şampuan ve krem bar. Sabun gibi köpürtün, yıkayın ve durulayın. Hepsi bu! Kullanımdan sonra barı kurumaya bırakın. Böylece uzun süre kullanabilirsiniz.

Lush alışverişimin diğerlerini düşünürsek en normal parçası. Daha önce de yazmıştım Squeaky Green Katı Şampuanı alırken kuruluk problemini çözemeyebileceğini söylemişlerdi. Godiva'nın saça nem verdiğini, kuru saçlar için olduğunu (kremli katı şampuan çünkü)ve iki ürünü dönüşümlü kullanabileceğimi, böylece kuruluk problemimin çözüleceğini söyledi görevli. Ben de işte saf saf, inanarak alıp çıktım.
Bu ürünü daha hiç tek başına kullanmadım, diğer katı şampuanımla gerçekten dönüşümlü kullanıyorum. Retread Saç kremi ve Squeaky Green Katı Şampuan saçımı öyle kurutuyorlar ki, çatur çutur olan saçlarımı belki açmakta zorlanıyor bu şampuan. Tek başına ne kadar işe yarar bilmiyorum yine de çok iyi ollmasa da Squeaky Green Katı Şampuana göre birkaç tık üstte. Üstelik kokusu harika. Banyoyu her açtığımda buram buram Godiva kokuyor.
Yine de işte en büyük artısı kokusu olan bu ürünü de bir daha almam. 

9 yorum:

  1. Hiç degilse nasıl ürün olduklarını ögrendik canım.

    YanıtlaSil
  2. Eger kabul edersen bende mimin var :)

    YanıtlaSil
  3. Aslı; evet canım ya, öğrendik :(
    Hemen bakıyorum mim için, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Aslında Lush'a hiç girmedim :) yazdıklarına okuyunca yavaştan yavaştan eğer girersem elemelere alınacaklara karar vermeye başladım .)
    paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  5. Pembe Fiyonk; benimde oradaki görevlinin yanlış yönlendirmesi sonucu başlangıcım kötü oldu, yani uzun bir süre anca önünden geçerim, içine girmem :(

    YanıtlaSil
  6. Canım ,bende mimin vaar ;)


    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2011/09/mim.html

    YanıtlaSil
  7. Junkhead; teşekkürler canım, hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. anladığım kadarıyla o güzel kokusu olmasa pekte bir özelliği yokmuş :)

    YanıtlaSil
  9. milky; aynen öyle canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)