4 Eylül 2011 Pazar

Jill Mansell / Tam İstediğim Gibi

Noel hediyesi olarak kocasından çim biçme makinesi alan Nancy çılgına döner; çünkü Jonathan'ın mücevhere dünya kadar para harcadığını bilmektedir. Bu durumda pırlantayı kime almış olabilir? Nancy'nin en iyi arkadaşı Carmen, çok sevdiği kocasını kaybettikten sonra aşka küser. Bir kez daha acı çekmekten korkar. Carmen'in kendisini canlandıracak bir erkeğe ihtiyacı vardır, ama doğru insanı bulmak hiç de kolay değildir. Mia babasıyla yaşamak için Londra'ya gelmiştir. Cehennem kaçkını potansiyel cici annesiyle tanışır tanışmaz Cupido rolüne bürünüp tanıştığı bütün kadınları babasına ayarlamaya karar verir. Rasgele attığı oklar, gerçek aşkın yolunu açtığı kadar ortalığı da karıştırır. "Romeo ve Juliet'in İngiliz sayfiyesinde geçen, tadına doyulmaz bir versiyonu. Sevgililer Günü için ideal bir okuma." - Daily Express- "Modern aşk romanı kraliçesinden garantili bir çoksatan." - Heat- "Üç farklı aşk deneyimi yaşayan üç farklı kadına dair fantastik bir modern aşk romanı." - The Sun-
Yine çik-lit tarzında, ama gerçekten güzel bir kitap. Okurken çok eğlendim, merak ettim. Çabucak bitirmek istedim. Kısacası; sevdim, tavsiye ederim :)

8 yorum:

  1. Bana bu aralar böyle kitaplar lazım. Yormucak, hafif ve neşeli. Listeme aldım-alıcam ama o kadar çogaldiki Sevda napıcam bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı; ya ben de aynı şekilde, listeme alıyorum ama hem masraflı bir şey kitap okumak, onu da geçtim artık evde yer yok :)
    Yakın olsak ben sana verirdim ya. Anadolu yakasına falan geçrsen haberim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. bu tarz kitapları hemen bitirmek istiyor insan okuduğumuz sürede kafamızı dağıtıyorlar bence ama bitirdiğimizde bişey katmamış olıyor bence:) tabiki gerekli beyin boşaltmak açısından:)

    YanıtlaSil
  4. Özge; zaten bazen öyle oluyor ki beyin, hiçbirşey katmak istemiyorsun, o zamanlar için süper. Hem de ya arada okusak neyse de hergün kitap okuyanlar için bu tarz gerekli. Düşünsene binlerce kitabın beynimizde kaldığını :):):)

    YanıtlaSil
  5. Ben çok sevmiştim bu kitabı, bayılıyorum çiklit tarzı kitaplara :))

    YanıtlaSil
  6. j.d.; canım ben de çok seviyorum, okurken eğleniyorsun, merak ediyorsun, yormuyor ve çabucak bitiyor :)

    YanıtlaSil
  7. Yazıyorum okunacaklara....

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  8. Darla, çok beğenmiştim, kolay okunurlardan ama öyle dolu entellektüel bişe bekleme :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)