19 Eylül 2011 Pazartesi

Flormar N010+Gabrini 98

Gabrini dore sim bombamı şurada yazmıştım, kendisiyle ilk denememi yaptım. Flormar Neon serisi N010 ojemi süre, süre, süre bitiremedim, sanki başka ojem yokmuş gibi. N010 u sürdüm, Gabrini dore simli ojeyi de Fransız manikürü gibi tırnak uçlarına sürdüm.
 Aslında kesinlikle fotoğraftakilerden çok daha güzel oldu, makinam arızalandı, başka makina ile çektim, makinanın ayarlarını yapamadığım için tam yansıtmadı fotoğraf bu manikürümü :(
Ben yine de çok beğendim:) Aklımdaki ilk tasarım buydu, kafamda daha çok tasarım var, onları da en kısa zamanda paylaşacağım :) 

17 yorum:

  1. Ben çok seviyorum böyle yapmayı, çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. j.d.; evet, ben de çok seviyorum, ama simli ojeyle ilk defa denedim ben ve daha çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. bence fotoğraflarda da gayet güzel görünüyoo =)

    YanıtlaSil
  4. alice; teşekkür ederim canım, kendi makinam olmayınca kurcalayamadım yoksa benimkiyle daha güzel çekiyorum, tam yansıtıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok özgün olmuş çok begendim canım, bugüne kadar gördüklerimden çok farklı..sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. Aslı'm, beğenmene çok sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel durmus ama ben begendim

    YanıtlaSil
  8. Nesliname, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. hiç beceremem hiçç..
    İyi haftalar canım..

    YanıtlaSil
  10. benim çok hoşuma gitti dogrusu sevdimm bu manikürü :)

    YanıtlaSil
  11. uzun zamandır kırmızı oje sürmemiştim görünce özendim,uçlarda da dore simli oje çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  12. gayet hos olmusssssssssss ellerıne saglık:))) ah bu makıneler olsun yıne de hossssssss

    YanıtlaSil
  13. theice-creamparlour; teşekkürler canım :)

    rebel; beğenmene sevindim canım :)

    kokosss kelebek; ben de bayıldım, beğenmene de sevindim :)

    ferhat; sen ne anlarsın :P

    YanıtlaSil
  14. Pembişim, kaynadı arada senin yorum, sonradan gördüm, iyi haftalar canım, mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  15. Eyvah sim bombaları başlıyor :) Gayet güzel olmuş cnm :)

    YanıtlaSil
  16. ojezevki; heheh başlıyor evet, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)