25 Eylül 2011 Pazar

Flormar N010+09

Daha önce sayamayacağım kadar çok şekilde sürüp paylaştığım Flormar Neon 010 no lu ojemi (Yazısı burada) el ve ayağıma zar zor sürdüm, çünkü hem içinde az kalmış hem katılaşmıştı. Tek kat oje de sevmediğimden, bu ojeyi de sürmüş bulunduğumdan 2. kat olarak Flormar Supershine 09 sürdüm (yazısı burada). Ortaya da bu taptatlı renk çıktı.
Bu arada simli ojelerle yaptığım manikürler emanet makina ile yaptığım çekimlerde o kadar kötü çıktılar ki, yayınlayamadım. Fotoğraf makinam servisten geldi, en kısa zamanda yeni manikürlerle burdayım. İnşallah tabi :)
Karışım ojemde güzel olmuş ama, di mi? :)

6 yorum:

  1. Harika durmuş cnm Ben hiç ' ojemi bitirdim' demedim diyemem heralde tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. ojezevki, bir sürü oje alıp hep aynı rengi sürünce bitiyor bir tek :) Sürekli sürdüm de öyle canım, yoksa mümkün değil :)

    YanıtlaSil
  3. valla bence çok güzel olmuş canım :))

    YanıtlaSil
  4. Hamide, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  5. Renk ah bu renk nefis sevda :) çok sevdim..

    YanıtlaSil
  6. Aslı'cım, teşekkürler canım, beğenmene çook sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)