20 Eylül 2011 Salı

Aykut Oğut / Evrenden Torpilim Var

Siz hiç 150 kilo oldunuz mu? Sizin hiç yabancı bir ülkede bavulunuzu kaybettiğiniz, sabahları mısır gevreğine bira döküp hayatta kalırken günlerce tek kelime bile konuşmadığınız, dayak yedikten sonra girdiğiniz komadan bir gözünüzü kaybetmiş olarak çıkıp tekrar parklara döndüğünüz, annenizi kaybettikten sonra hapiste yatarken babanızı kaybettiğiniz oldu mu? Benim oldu. Peki ya sonra o yabancı ülkenin dilinde şakır şakır konuşup hatta seslendirme yönetmenliği bile yaptığınız, o ülkedeki filmlerde başrol oynadığınız, 70 kilo verip filinta gibi olduğunuz, yeni ve mutlu bir hayat kurduğunuz, elinizi attığınız her işi altın yumurtlayan tavuğa çevirdiğiniz, her saniyenizi gülümseyerek geçirdiğiniz, hayatta istediğiniz her şeyi elde etmeye başladığınız oldu mu? Benim oldu. Nasıl mı? Gelin anlatayım…

Demiş ve başlamış anlatmaya Aykut Oğut. Kitabı aldığım günü şurada anlatmıştım. Alır almaz okumaya başladım, hatta elimde başka bir -sıkıcı- kitap vardı, ilk defa bir kitabı yarım bırakıp diğerine başladım.
Aslında 3-5 günde de bile bitebilecek bir kitap, ama ben yavaş yavaş, sindire sindire okumak istedim. Açıkçası anlatılanlar çok güzel ama uygulamada tıkanıyorum ben. Hatta kitabı bitirdikten sonra tekrar okuyup notlar alıp uygulama kısmına geçeceğim geçmesine de bünye okuduğum kitaptan feyz almama izin vermiyor sanırım. Onu da yarım bıraktım.

10 yorum:

  1. Adını duydum ama okumadım. Şimdi sen anlatınca, aslında okunabilirmiş dedim.

    Bütün mesele uygulamak ta zaten canım :) bende kalıyorum öyle, yok olmuyoki :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı, evet canım uygulama olmayınca kitapta öğrendiklerinde işe yaramıyor. benim harekete geçmem lazım, acilen :)

    YanıtlaSil
  3. ben de geçen yıl okumuştum ve çok beğenmiştim bu kitabı gerçekten sıkmadan sıradışı bir şekilde anlatmış arkadaş...

    YanıtlaSil
  4. Hamide, bazı yerlerde anlatımı çok iyiydi ve oldukça esprili, gülerek te okudum :)

    YanıtlaSil
  5. banada hediye geldi bu kitap yakında başlarım bakalım merak ettim:)

    YanıtlaSil
  6. Sevda bende bu tarz bir kitap okuduğumda yada güzel bir kişisel gelişim seminerine gittiğimde coşup çok fena gaza gelirim, sonra uygulamaya gelince ne yazıkki sınıfta kalıyorum:(( Bence hemen harekete geççç!!!!!

    YanıtlaSil
  7. pempe gönlüm sende, oku oku, seveceksin :)

    lame ve dore, aynı şekilde canım ya, benim bir de çok pis erteleme huyum var. Haklısın, harekete geçmek lazım :)

    YanıtlaSil
  8. Bende iki gün önce bir kitapta okumustum: "Bilmek güc degildir. Bildigini kullanmak gücdür" diye ; )

    YanıtlaSil
  9. çok gülerek okuyorum ben de bu adamı, çok gerçekçi bir dil ve keyifli bi anlatım:)

    YanıtlaSil
  10. viva, kesinlikle doğrudur canım, kitabı okudum ne güzel şeyler öğrendim de uygulamazsam ben yine ben aynı yerde sayıyorum işte :)

    seda, kesinlikle, anlatımını çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)