20 Ağustos 2011 Cumartesi

Zülfü Livaneli / Sevdalım Hayat

Tartışma yaratacak "anılar denizi"... Zülfü Livaneli`nin, Mutluluk ve Leyla`nın Evi adlı çok satan kitaplarının ardından beklenen anlatısı çıkıyor. Bir dönemin siyaset ve sanat olaylarına ışık tutacak, her kuşaktan insanlar arasında ilgi uyandıracak anı ve değerlendirmeleri kapsayan roman tadındaki bu kitapta, okuma serüveni peşindeki bir çocuğun düşleri, hücrelere kapatılan ve sürgünlere mahkûm edilen bir aydının serüveni anlatılıyor.
Leyla'nın Evi ve Serenad'ı okuduktan sonra bir hevesle Sevdalım Hayat'a başladım. Zülfü Livaneli'nin anılarından oluşan bir kitap, bir otobiyografi. Bazı yerlerinde sıkılsamda genelde beğendiğim bir kitap oldu. İlginç bir hayatı olmuş Zülfü Livaneli'nin. Nerden nereye dedim çoğu kez. Dediğim gibi, konudan konuya çok çabuk geçiş yapılıyor, bu bölümlerde sıkılsamda genel olarak okunmaya değer olduğunu düşünüyorum.
Bu da kitap ayracım. Çok şeker değil mi?

4 yorum:

  1. sanırım ilk ben gördüm :) okumadım bu kitabını Linaneli'nin. 3 yada 4 kitabını okumuştum.

    Ayraca bayıldım :) öyle şekerki :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı, sanırım fazla popularitesi olmadı bu kitabın. Ama fena değildi.
    Ayracım çok şeker, ben de bayılıyorum ona :)

    YanıtlaSil
  3. bu kitabı okumadım ama hayat hikayesi insana cesaret verebilecek cinsten.
    umarım değeri ölünce anlaşılmaz.

    bu arada ayraç çok cici. buna benzer bir tane var elimde ama kullanmaya kıyamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Milky; ayraçım çok cici evet. Ben de kıyamıyordum ama başladım sonra kullanmaya :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)