22 Ağustos 2011 Pazartesi

Nivea Beaute Exact Liner

Nivea Beaute Exact Liner; uzun zamandır kullandığım eyeliner'ım. O kadar memnunum ki. Renk vermesi, kalıcılığı süper. 3 ml lik bir ürün ve ben oldukça uzun bir süredir kullanıyorum, hala da biteceği yok gibi gözüküyor. Ki benim dualarım da bu yönde, çabucak bitmez inşallahhhh :)
Biliyorsunuz Nivea makyaj malzemeleri üretmeyi bıraktı, bunu duyduğum an heryerde bu eyeliner'ı aradım ama biraz geç haberim olduğu için, bulamadım maalesef. Benim de böyle bir şansım var işte, daha önce kullandığım eyelinerda sanırım Revlon'du, o da Türkiye'den çekilme kararı almıştı. Yeni bir ürün aramakta ne zor olacak şimdi bana :(
Siz eyeliner olarak ne kullanıyorsunuz bilmem ama, bende ki bu potansiyele bakacak olursak eğer seçimim sizlerin kullandığı bir ürün olursa bir dahaki sefere onunda başına bir işler geleceği garanti gibi gözüküyor. Neyse, bir eyeliner alır almaz haber veririm, sizler de sizin markanızsa stok yaparsınız artık :)

14 yorum:

  1. Nivea makyaj malzemelerini bıraktı mı? Yani bizdeki Nivea makyaj malzemelerini bitseler bile hatıra diye saklayalım o zaman :D

    YanıtlaSil
  2. İşte bu konuda yazacak bir şeylerim var :) en çok kullandıgım malzemeler, rimel ve rujdur :) iyi diye aldıgım o kadar çok rimel varki bazıları iyiydi bazıları çok beterdi. Ben şimdi bunu bir denicem sevda çok tskler canım :)

    YanıtlaSil
  3. İstanbul's Finest; evet canım artık üretmeyeceklermiş, %50 indirimle satıldı son ürünlerde mağazalarda. Haklısın, ben de bu eyelinerı saklayayım o zaman. Pehhh deriz yaşlanınca eskiden Nivea makyaj ürünleri vardı :P

    YanıtlaSil
  4. Aslı; Rimellerden ben de çok çekiyorum sorma :)

    YanıtlaSil
  5. eyeliner makyazların olmazsa olmazı,bakışları bile değiştiriyor ama ben süremiyorum bir türlü yaa hep kötü oluyor :(

    YanıtlaSil
  6. Rebel'cim, elim alışsın diye ne denemeler yapmıştım ben, hergün denerdim sonunda başardım :)

    YanıtlaSil
  7. Alixe avien ni tavsiye ederim çok kalıcı bende tesadüfen almıştım ve çok uzun süre gidiyor ;)) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Kokosss Kelebek; en kısa zamanda bakacağım, tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Bu güzelmiş ben de denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  10. Followupfashion; maalesef artık bu ürün yok :( Olsa da sen de ben de alsaydık keşke :( Bak ağlıycam şimdi :)

    YanıtlaSil
  11. Rebel; ben önce göz kalemi çekip üzerime eyeliner sürerek elimi alıştırdım dene istersen :))

    YanıtlaSil
  12. Kokosss Kelebek; ben de öyle yapmıştım :)

    YanıtlaSil
  13. Niveanın makyaj ürünlerini bıraktığını bilmiyordum.
    makyaja geçen yaz organik bir seride çıkarmıştı sanırım ama nedense elim hiç gitmez nivea makyaj ürünlerine.

    ben kullanmsamda body shop ve mac eyelıner çok gözde :)

    YanıtlaSil
  14. Milky; ben de bu eyelinerdan başka hiç nivea kullanmadım. Mac ve tbs benimde aklımda, teşekkürler öneri için :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)