14 Ağustos 2011 Pazar

Flormar #396 & Golden Rose #09

Daha önce bu postumda Flormar 396 ile french te yaptığımı yazmıştım. Uzun zamandır french yapmıyordum, canım çok çekti :) Aldım ojeleri elime.  Fakat 396 oje biraz kurumuştu, bir sinir harbi yaşadık, tek katı zar zor sürdüm, mümkün değil aynı eziyetle 2. katı süremezdim. Oje çöpü boyladı, tek katlık frenchimde fena olmadı.
Ben ojede tek gün insanı değilim, öyle hergün temizleyip yeni oje süremiyorum. Tembelim. Bu yüzden ertesi gün tek kat ojemin üstüne sürmek için frenchlede uygun bir oje aradım evde. Ve kardeşimin çekmecesinde Golden Rose 09 sedefli beyaz ojesini buldum ve sürdüm.
Ben daha beyaza yakın bir sonuç beklerken daha canlı bir pembe ojelerim oldu. Ve ben bu karışımı çok sevdim:)

4 yorum:

  1. aa çok hoş olmuş bu renkler :) frenche çok yakışmış cidden..

    YanıtlaSil
  2. Aslı'cım; beğenmene sevindim canım. Ben de çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bütün renkler içinde senin eline en çok bu yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. kibritçi kız, teşekkür ederim :)
    Ziyaretine de sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)