16 Ağustos 2011 Salı

CK İn2U

İşte benim parfümüm. Kokusuna bayılıyorum. Kardeşimin doğumgünü hediyesi olan bu kokuyu bilmediğimden önyargı ile açıp denemiştim. İlk şişesine hayran oldum, nedense bana kokusu ile de şişesi ile de Malibu'yu çağrıştırıyor. Sonra müptelası oldum. Bayılıyorum koklamaya.
Kadınlar için ferah ve çiçeksi bir koku. Kırmızı Frenk Üzümü Yaprakları, Sicilya Bergamotu ve Pembe Greyfurdun ferah, sıcak ve seksi notalarının duyulara hitap eden deneyimi ile sarar.
Gerçekten çok ferah bir koku. Buram buram kokuyor. Parfüm kalıcılığı kişiden kişiye değişiyor ama ben çok memnunum. Özellikle yaz akşamları için harika bir seçim. Duş jeli ile kofre şeklindeydi hediyem. Duj jeli oda parfümü gibi, kapağı kapalı olmasına buram buram kokuyor. Odamda, yatağımın yanında tutuyorum. Sabahlara kadar mis kokular eşliğinde uyuyorum :)

15 yorum:

  1. sevda, mutlulukla kullan canım :) kardeşim kullanıyor bu kokuyu çok hoştur cidden. ben Mustang kullanıyorum ama erkekler için olanı :) bide direk cildime temas etmemesi lazım, çok zor oluyor..

    Bu arada şişesi çok güzel cidden :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı; teşekkür ederim canım :) Bazı erkek parfümlerine ben de bayılıyorum :) Cildin çok hassas demek ki, ne kadar zor.

    YanıtlaSil
  3. bende hem hafif hem de kalıcı bir parfüm arayışındaydım,sıkıldım kullandıklarımdan. bunu aklıma yazdım parfüm almaya gittiğimde mutlaka kokusuna bakmalıyım :)

    YanıtlaSil
  4. Rebelcim, umarım beğenirsin :)

    YanıtlaSil
  5. Ck parfümlerini hep begenmisimdir ama kalıcılıkları tartışılır...bende dkny kullanıyorum bu ara sıkıldım ondan da bunu denicem....sekerli ve meyveli seviyorum ben merak ettim bunu malibunun kokusunada hastayimdir böle Hindistan cevizi kokularına bayılırım..saglikla sık bebisim jelly..Ester..

    YanıtlaSil
  6. Jelly'cim, umarım denersin ve beğenirsin. Ben de parfümü en fazla 2 şişe kullanabilirim ki o da pek olmadı, genelde değiştirirm. Kullanılacak bir sürü parfüm var :)

    YanıtlaSil
  7. Bunu bir ara bende çok beğeniyordum ama sıkıldım ve bıraktım :D
    Yazın parfüm kullanamıyorum zaten pek ama bu tam yaz kokusu ;) Güle güle kullan canımm :)

    YanıtlaSil
  8. j.d.; hoşgeldin :)
    Allah'tan sıkılmadım hala seviyorum. Benim de sıkıldıklarım oluyor da onları da bitirmeden bırakmıyorum yine de :)

    YanıtlaSil
  9. bebem yaa madem öyle al yatagına beraber yatın :)) koyniş koynişee :)

    YanıtlaSil
  10. Pembişim ya, iyiden sapık yaptın he sen beni :) Yok, uzaktan daha iyi :)

    YanıtlaSil
  11. Pembişim, keyfim yoktu canımın içi, işerimde vardı. O yüzden yetişemedim buraya da. Çok sağol canım, merak edilmek güzel birşeymiş, ne kadar sevindim anlatamam :)

    YanıtlaSil
  12. seni seviyorumm ;) annadın sen onu

    YanıtlaSil
  13. Ben de seni pembişim. Tekrar, kalpten çok teşekkür ederim. Çok incesin :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)