3 Temmuz 2011 Pazar

Max Factor Bronz Pudra / 2

Max Factor Bronz Pudra / 2 ; Bugüne kadar kaç tane bitirdiğimi hatırlamadığım, uzun zamandır kullandığım bir pudra. Fotoğrafta da  gördüğünüz gibi her seferinde de o kapak çatlar. Kapağı çatlamadan bitirebilen var mı bu pudraları?
İlk baktığınızda çok koyu gibi gözükse de BURADAKİ fırçamla uyguladığımda sonuç süper oluyor. Işıltılı bir pudra. İçindeki süngerle asla kullanmıyorum, onunla fondöten sürüyorum :) Sonuç olarak ışıltılı, harika bir renk, kapatıcılığını da seviyorum. Ama bitmek üzere ve fiyatı 40kusur TL. Aynı fiyat aralığındaki başka markaları ve daha uygun başka markaları da denemek istiyorum. Birşey beğenmezsem geri dönerim :)

11 yorum:

  1. geçen sene douglasta estee laıder'in bronz pudrası 20liraydı.küçük ama hoş bir ürün.

    YanıtlaSil
  2. benim de kapağı hep kırılıyor, o yüzden yanımda taşıyamıyorum hiç, rengi çok hoşmuş, yazın çok güzel oluyor :))

    YanıtlaSil
  3. Pembefiyonk, sen yazınca hemen baktım sayfasına, yine var o pudra :)

    YanıtlaSil
  4. bu ürünü bende almıştım ve çok koyu olmuştu bana,ben zaten bronzerları allık olarak birde hafif kontür olarak kullanabiliyorum,birkaç ay önce bilsem sana gönderirdim:) arkadaşıma verdim. daha uygun fiyatlı arıyorsan mutlaka flormarın yeni kocaman bronzerlarına bak,süperler:)

    YanıtlaSil
  5. @Pia, evet kapak sorunsalımız var hep :) ve evet bu renk yazın süper oluyor :)

    @Özge'm, tüh be kaçırdık :)Ben şimdi bi de yanınca kapkarayım ben de iyi duruyor, sen ay parçası gibisin, koyu olmuştur haliyle :)
    Flormar da, Golden Rose da var, bakacağım onlara da.

    YanıtlaSil
  6. canim burda hic yok bu ürün, olsaydi cok´tan alirdim, hem mf hemde bronz pudra severimm güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  7. @Viva, çok sevdiğim bir ürün ama başka da bronz pudra bilmiyorum, başka markaları da denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Çok haklısın bende şimdiye dek Max factor bronzer olmasada aynı ambalajlı creme powder pudrasını çok bitirdim ve daha yarısı bitmeden önce bir kapak çapından 2ye çatlar, sonra pudra taban kısmındaki haznesinden ayrılarak dönmeye başlar, o döner ben bastırırım,o döner beni kıl eder ve ikili mücadele sonunda tabaklı pudra elimde kalır!!!!Sinir olurum sinirrrrrr!!!!Max Factor Ar-ge çalışanlarının dikkatine;" ürüne gösterdiğiniz özeni azcık ambalajınada gösterin lütfen!!!!!"

    YanıtlaSil
  9. Lame ve Dore, haklısın valla herseferinde aynı şey oluyor, mutlaka ve mutlaka. Olmadı sen zihni sinir icatlarından birini yaparsın, patent istersin, özel istek üzerine sizin yerinize yaptım dersin :D

    YanıtlaSil
  10. çok severek almıştım bu bronz pudrayı ama bana gitmedi sanırım!! galiba biraz koyu geldi yüzümde aşırı mat ve çamur gibi kahveye dönüştü
    geçenlerde yves rocher hale leger bronz pudra aldım bence benim rengim bu ! bronz bir hava verirken aynı zamanda sağlıklı bir hava geliyor insanın yüzüne aslında yves rocher i pek sevmem ama çok denedim ancak onun bronzerı doğal ve düzgün oldu

    sizler neler kullanıyorsunuz ? özellikle açık ten için

    senem

    YanıtlaSil
  11. Senem, ben esmer olduğum için uzun zamandır bu pudrayı kullanıyordum, Ben de yeni ürün arayışlarına başlayacağım. Yves Rocher'ı not aldım, deneyeceğim.
    Sephora ve Benefit'in pudraları da, özellikle bronz pudralarının iyi olduğunu okuyorum bloglarda. Onları da denemeyi düşünüyorum.
    Yorumun için teşekkürler.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)