22 Temmuz 2011 Cuma

Lush Alışverişi

Bu postumda Cevahir Alışveriş Merkezi'ne gittiğimi anlatmıştım. Aradığım şeyleri orada bulamadım ama Lush ürünlerini uzun zamandır merak ettiğimden burayı es geçemedim.
Aldıklarıma gelirsek;

Retread Gücü üç kat artırılmış elit bir saç kremi! Soya sütü, yoğurt ve taze kavunun kusursuz karışımı ve doğallığı sizi baştan çıkaracak.
Hair Doctor Yıkama Öncesi Saç Kremi; içindeki doğal ve bitkisel içeriklerle yıpranmış saçlarınıza eski formunu kazanması için yardımcı olacaktır. Bu üründe katkı maddesi hiç bulunmamaktadır.
Squeakly Green Shampoo; Taze ısırgan otu, beberiye ve naneli  katı şampuan.

Godiva; Hoş yasemin kokulu şampuan ve krem bar.

Aldıklarım bunlar. Daha önce de söylemiştim, maalesef post hazırlamakta pek güncel değilim. Bu alışverişi yapalı 2 hafta oldu, kullanmaya çoktan başladım yani. Ürünlerle ilgili yorumlarım pek yakında diyeyim :)

2 yorum:

  1. lush ı ben de çok merak ediyorum. ürün yorumlarını bekliyorum cnm

    YanıtlaSil
  2. Tubitos; En kısa zamanda inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)