26 Temmuz 2011 Salı

İpek Ongun / Şimdi Düğün Zamanı


Bu aslında bir veda mektubu...
Serra'ya veda etme zamanı geldi.
İnanın, ben de sizler kadar hüzünlüyüm.
Dile kolay, tam on üç yıldır Serra'yla birlikte yaşadık,
sorunları aştık, ağladık, güldük.
Ama, bu süre de iyi işler de yaptık.
Ve bunları sizlerle el ele başardık.
Siz beni yönlendirdiniz, ben yazdım.

Ve bu kitaplar yazılırken sadece siz değil, ben de çok şey öğrendim.
Her yazarın bir çıkış noktası vardır.
Benimki, 'gence hizmet!'
Bu, her şeyin önünde geliyor, benim için.
Her şeyin bir zamanı var deriz ya hep...
Şimdi düğün zamanı!

İpek Ongun'un Şimdi Düğün Zamanı romanının tanıtımı. Rahat, akıcı kitaplar okumak isterken evde bulduğum, okurken ''genç kız romanı'' bu diye tereddüt ettiğim, sonra kardeşimin ''evlenebildiğine göre epey büyümüş olmalı'' sözüyle okumaya devam ettiğim kitap :) Çok beğendim ama. İyi ki okumuşum!

14 yorum:

  1. İpek Ongun kitapları öyledir. Akıcı, sıkmayan, hayattan bir şeyler bulabilecegimiz..

    YanıtlaSil
  2. Aslı, gerçekten öyleydi. Hem ben kitap canavarıyım, okudum iyi ettim :)

    YanıtlaSil
  3. ortaokulda okumaya başlamıştım seriyi,şuan hala devam ediyor bildiğim kadarıyla 3 kitap çıktı şimdi düğün zamanından sonra ben hayat devam ediyoru okumuştum en son,şimdi düğün zamanının devamı olan.günler akıp giderken ve ya sen olmasaydında son çıkanlar :)eğer devam etmeyi düşünürsen

    YanıtlaSil
  4. çok severek okuduğum bir seriydi,unutmuştum sen bahsetmeseydin.bende yeni kitaplarına denk gelirsem devam edeyim :)

    YanıtlaSil
  5. Rebel'cim, ben de denk gelirsem bakayım senin bahsettiklerine. Ben de ilk ortaokul-lise zamanlarımda okumuştum. Kolay okunan, yormayan ama güçlü bir anlatımı olan romanlar yazıyor İpek Ongun. Mutlaka okumak isterim. :)

    YanıtlaSil
  6. bu kitap serisi bende de var ve cok seviyorum. hatta 40 yasina gelince bile okurum diye düsünüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. yıllar önce okuyup hakikaten severek merakla takip ettiğim kitap dizisydi.son kitap gerçekten serrayla birlikte olgunlşamış bir romandı.çokda sürükleyici üstelik gereçekçi yaşanan sorunlar vs=)

    YanıtlaSil
  8. Fulya, sanırım ben de okurum :)

    Coco-jelly; Serra olgunlaştığına göre rahat rahat okuruz artık :) Artık tam bize göre :)

    YanıtlaSil
  9. yıllar önce okumuştum,ne güzel bir kitaptı :)

    YanıtlaSil
  10. Uzmanım; ben biraz geç kalmış olabilirim :)

    YanıtlaSil
  11. ben de ortaokuldan beri okuyorum bu seriyi en son günler akıp giderken'i okudum, serra'nın bebeği oldu nihayet:) güzel ve ayrıntılara yer veren öğretici kitaplardır. bence ipek ongun yine liseden yeni bir seriye başlarsın, yaşım ilerlese de okurum:)

    YanıtlaSil
  12. İstanbul's Finest; Ben de okurum :)

    YanıtlaSil
  13. ben bu seriyi bitirdim gerçekten çok güzel! herkes okumalı.

    YanıtlaSil
  14. Hayat devam ediyor diye devam ettrdi ipek ongun tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)