19 Temmuz 2011 Salı

Hayat Türk Kahvesi Gibidir ...

Evine gelen misafire teklifsiz kahve pişiriyorsan, köpüklü, kısık ateşte pişen bir kahvenin hiçbir şeyin yerini tutmayacağını bil, hatırlısındır. Sevdiğin arkadaşlarınla biraraya gelip içtiğin kahve keyiftir, neşesi köpüklerinden taşar, paylaşmaktır. Tek başına içtiğin kahve hüzündür, acıtır canını, yalnızlıktır. Hiç beklemediğin anda aldığın kahve, şımartır insanı. Baban için yaptığın kahve sonsuzdur, telvesi kadar acı, köpüğü kadar şefkattir, hiç bitmesin istersin. Annen için yaptığın kahve ise fincanın dibinde kabaran gözlere inat, onun gözlerinde dünyanın en derin sevgisini hissedersin, mutluluktur.
Hayat Türk Kahvesi gibidir. İkisi de uygun ateşte, tecrübeli ellerde lezzetlenir.

---Alıntı---

10 yorum:

  1. Lütfi; Hoşgeldin
    Yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. YaşamPINARIM; Teşekkürler yorum için :)

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru..
    Buyur gel yapayım sana en tatlısından :) içelim canım

    YanıtlaSil
  4. Pemb€sinti; hemen uçuyorum. Ama önce karnıyarık yiyelim :)

    YanıtlaSil
  5. sohbetin en güzel dostudur, bak canım çekti, gidip yapayım bari

    YanıtlaSil
  6. aynen ısde eskıler boylE gordu heb ama canım sımdı pek yok gelıyorlAr bıkackere sonra sessız sakıncE bısıde solemeden bırdaha konusmamaya glmemeye baslıyr ınsanlaR ne bılıyım selam vrmemeye basLıyorlar ben olelerıne anlam veremıyorum bır soruNun varsa solesene cozelım konusalım uzlaşalım dimii ama ya ona tip ınsan tıpıdır hıcbızaman anlamam ya evını ya esyanı ya bıyerını kıskanır ılla takıyorlar tenine bakıyor burnunu ıncelıyorr gıcık oluyorum olelerıne onlarda çekemıyorki sonra bıdaha slm verıp kahva cay ıcmeye gelmıyorlar...:S

    YanıtlaSil
  7. Matruşka; Var öyleleri canım ama ben onlarla görüşmüyorum, ilişkimi kesiyorum. Sevdiklerim bana değer verenler var zaten çevremde, onlar bana yetiyor. Gereksiz muhabbeti kaldıramıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)