3 Temmuz 2011 Pazar

Clinique Clarifying Pudra / No:4

Şurada anlattığım pudram bittiğinde aynısından almak için YKM ye gittiğimde tanıştığım bir pudra. Max Factor pudra olmayınca oradaki görevli bu pudradan daha çok memnun kalacağımı, Max Factor'un çok çok üstünde anlattıkça anlattı, öyle anlattı ki Max Factor kullandığıma utanıyordum neredeyse :)
 Her ne kadar gazla çalışmam desemde fena halde gaza gelebiliyorum. Gaza geliyorum, YKM kartı olanlara indirim var, Max Factor pudramla da aynı fiyata gelecek nasılsa diyerek bu pudrayı alıyorum. Birşeyi kafama koydum mu almadan eve dönemem ben, böyle pis bir huyum var ama öyle mağaza mağaza  da dolaşamam, ilk gördüğüm yerden alacağım bir de :( Sonra gelsin kazıklanmalar, gitsin gaza gelmeler :)
 Artık dibini bulmak üzere olduğumdan hakkında fikir beyanında bulunabilirim. Vaatleri şöyle ; Hafif ve yağsız formülü cildin yağlanmasını 8 saate kadar kontrol ederek temiz bir cilt yaratır. Eşit renkte taze, temiz ve doğal mat bir bitiş sağlar.
Matlık konusunda diyecek birşeyim yok, ama benim zaten cildim eskisi kadar parlamıyor. Bakıyorum genelde de herkesin memnun olduğu bir pudra, sanırım bizim ten uyumumuz oluşmadı kendisiyle :)

İnternetten yorumlarını okuduğumda toz toz olmadığından bahsedilen bu pudra, ben sürdüğümde burnumda, burun kenarlarımda bir toz bulutu halinde duruyor. Kapatıcılı zayıf. Aslında kapatıcılık çok beklemiyorum, yüzümdeki kırmızılıkları dengeleyip tek renk bir görünüm yeter, ama bunu da başaramıyor. Yeşil ambalajı ve kocaman aynası haricinde hiç sevmediğim bu pudrayı bitirir bitirmez başka pudralara yelken açmak istiyorum :)

8 yorum:

  1. clinique aslinda hep bana cazip geliyor ama counter´e gidip ürünlere bakinca yinede almiyorum hmmm demek sende begenmedin, ben hic pudra kullanmiyorum bu aralar vichy fondotön matlastirdigi icin, ama kesin banada pudra lazim olacak, mua´daki reviewlari okuyacagim yine galiba, birtek sen gaza gelmiyorsun haha ; )

    YanıtlaSil
  2. ya haklısın canım,insanlar bu markanın pudralarına bayılıyorlar,ben far ve rujlarını seviyorum bu markanın,fondotenleride cilt yapıma uymuyor cilt ürünleride pudralarıda,bende sadece bana olmuyor sanıyordum:)yalnız değilmişim:)

    YanıtlaSil
  3. @Viva, gaza bi tek ben gelmiyorum yuppi :) Ben Cliniqueyi hiçç beğenmedim, eminim daha bile uyguna çok güzel pudralar vardır :(

    YanıtlaSil
  4. @Özge, yok yok yalnız değilsin, bu arada internetten yorumlara baktım da sadece 1 tane olumsuz yorum buldum :)

    YanıtlaSil
  5. benim de kullandığım studio fix burnumda pul pul oluyor, herkes ondan da çok memnun ama işte olmayınca olmuyoor :) renkli nemlendirici alıcam bu sefer cunku senin gibi problemli bi cildim olduğu icin degil renk farklılıklarını dengelemek icin kullanıyorum herbişeyi

    YanıtlaSil
  6. bende de var bundan ama daha hiç kullanmadım. üzüldüm ama yorumunu okuyunca =( tüh

    YanıtlaSil
  7. @verry merry, evet canım ya, olmayınca olmuyor. renkli nemlendiricileri ben de çok merak ediyorum, alırsan bilgilendir beni de :)

    YanıtlaSil
  8. @Tubitos, bak memnun olanda çok, denemeden karar verme :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)