19 Temmuz 2011 Salı

The Body Shop Vanilla EDT

The Body Shop Edt Vanilla; Müthiş bir vanilya kokusu. İnsanın başını döndüren cinsten, sürdüğünüzde kendinizi egzotik nadide bir çiçek gibi hissedebilirsiniz. Zaten siz öyle hissetmeseniz bile çevrenizdekiler hangi parfümü kullandığınızı sorarak, ne güzel koktuğunuzu söylerek hissettiriyorlar. Kek gibi, gofret gibi, kurabiye gibi kokuyor :) Üstelikte kalıcı, şimdiye kadar 2-3 fıstan fazla sıkmadım ama koku kolay kolay uçmak bilmedi.
Yazın özellikle gün içinde ağır olabilir, ama yaz akşamları için ideal. Ben bazen yakın ama kalıcı olmayan başka parfümlerin üstüne sıkarak kullanıyorum: sonuç süper oluyor.
Bitince tekrar alabilirim ama ben hiç ummadığım, güzel değildir diye kokladığım halde yasemini de beğendim. Belki bir dahakine ikisini de alırım :)

11 yorum:

  1. ölürüm ben bu kokuya her sürdüğümde kendimi yürüyen kek gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sevdaaa, senle koku zevklerimiz aynı galiba :D Ben senelerdir TBS Vanilla ve Jasmin vücut spreylerini kullanıyorum parfüm niyetine :)) 2 al 1 ödeleri yakalıyorum genelde, çok iyi oluyor hehehh :D Vanilla biraz da kışlık ve daha kalıcı, Jasmin de yazın iyi gidiyor ferah ferah ..

    YanıtlaSil
  3. Junkhead'cim canım; valla aynı bak. O Jasmin var ya Jasmin, beni benden aldı. Çok beğendim. Biliyorsun artık oje zevklerimiz de aynı, yakında süreceğim mavileri yeşilleri :)

    YanıtlaSil
  4. yıllardır elimin altındaki kokudur...vücut spreyini yazın daha çok kullanıorum...indirime en son giren ürün bu yüzden illet oliimm:)muah:)

    YanıtlaSil
  5. Coco-jelly; indirim konusunda sorma ben de illet oluyorum. Öptüm şekerim :)

    YanıtlaSil
  6. Swift as Desire; Bence de, buram buram kokuyor :)

    YanıtlaSil
  7. işde bahsettıgım vaNılya kokusu bu canım body shOpunn mİkemmel kokuyorr yaa (((: sen ne kadara almısdın aceBa ındırımdeyken falan.. kokuların delısıyım ben ya doĞuşdan kendımı bıldım bıleli boyleydım ben herkes sectıgım kokuyu beğeniR uzmanı oldUm nerde guzel koku koklayıp begensem hemen sorarıM ben pardon prfumUnuzun ısmı nedır dıye ve kokuyu ıcıme cekdıgım an kendımden gecıyorum okdar mutlu ve huzurlu hısedıorum kendımı okadar severım KokulaRıı parfumlerii ......

    YanıtlaSil
  8. Matruşka; Canım hediye geldi bu bana, fiyatını bilmiyorum o yüzden. 50TL diye biliyorum daha doğrusu. Vanilya güzel ama ben yasemin ve cherry blossomunu daha çok beğeniyorum tbsnin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıc kalıcı degıldı bu ve kotu kokuıyordu 100 ml lık cam şişesınde fıyatı suan 27 ısde canım ya normalde pahaLı eveT ama ısde şu senın japon cıcegı kokuluya taktım bayıldım ben ınsın fıyatı bEklıyoRe :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)