4 Temmuz 2011 Pazartesi

Avon Ultra Color Rich Ruj / İncredible

Avon Ultra Color Rich Ruj / İncredible; En sevdiğim kırmızı rujum olur kendisi.
Uzun zamandır ilk defa bir ruju bu noktaya kadar kullandım, bitmek üzere yani. Şöyle bir vaadi var bu rujun ; Uygulamadan kısa bir süre sonra dudaklarınızın daha düzgün daha yumuşak ve daha dolgun bir görünüm kazandığını farkedeceksiniz. * Maksi dudak dolgunlaştırma kompleksi ile formüle edilen ruj kolajen üretimini teşvik eder.
Sürer sürmez dudaklarım bir karıncalanıyor ama dolgunluk etkisini ben henüz görmedim :) Ama rengi yoğun, hemen rengini veriyor. Çok kalıcı değil, zaten böyle bir vaadi de yok. Ben de alta dudak kalemi sürüp, ya da ruju fırçayla sürüp kalıcılığını biraz da olsa arttırıyorum. Ama ben bu ruju gerçekten seviyorum :)

4 yorum:

  1. rengi güzelmiş ama ben kırmızıyı çok tercih edemiyorum nedense :(

    YanıtlaSil
  2. wooww böyle kirmizilari ben zor kullaniyorum canim ya, ama sen bitirmisin masallah! : )

    YanıtlaSil
  3. hoş bi rengi var gerçekten, dibini görmüşsün bide bravo valla, ben hiç bi rujumun dibini göremedim kırmadıysam eğer :)

    YanıtlaSil
  4. @Ezgi'cim, bende özel zamanlarda kullanıyorum daha çok :)

    @Viva, valla ben de şaşırdım, ilk defa oldu :)

    @Cecilia, nasıl oldu bilmiyorum, seviyorum ama ondan galiba :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)