19 Temmuz 2011 Salı

Avon Secret Fantasy EDT

Masum kırmızı meyvelerin ve kadınsı yasemin kokularının kadifemsi beyaz misk ve ılık sandal ağacı notalarıyla muhteşem birleşimi...

Günlük, özel biryerlere gitmeyeceksem, kısa işim varsa v.s. dışarıda bu parfümü kullanıyorum. Meyveli, şekerli hoş bir koku. Sevdim aslında. Şişesi de çok şirin. Hatta bazen üstüne 1-2 fısta TBS vanilla sıkıyorum, buram buram kokuyorum. Çok kalıcı değil, ya ben koku uçmadan evde oluyorum ya da tazeliyorum, zaten parfüm tazelemeyi de seviyorum.

2 yorum:

  1. ne güzel bir şişesi var bunun böyle ♥ çok şeker ♥

    YanıtlaSil
  2. İstanbul's Finest'cim, ben de çok beğeniyorum renkli renkli :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)