27 Temmuz 2011 Çarşamba

Ahmet Altan / İçimizde Bir Yer

Siz kendi duygularınızın kölesisiniz, herkes gibi. Ama size hükmeden bu duyguları tanıyamaz, ne zaman, nerede, nasıl ortaya çıkacağını bilemezsiniz. Bir aşk, bir öfke, çıldırtıcı bir kıskançlık, dayanılmaz bir özlem bazen karanlıkların içinden çıkıp sizi esir alabilir. Bazen, bir başka insan için kendinizden vazgeçebilirsiniz. Bazen öfkeyle kamaşır içiniz. Kendi bilinmezliğinizle yaptığınız bu karmaşık dansta adımlarınızı ayarlamak için size yardım edecek olan edebiyattır. Size, sizi, hayatı, insanları, duyguları anlatan edebiyat. Ahmet Altan, bu kitabıyla hayatın ve insanın derinliklerindeki bütün duygu kıpırtılarını ışığa çıkartıyor. Okuyacağınız her satırda kendinize ya da bir tanıdığınıza ait bir duygunun izini, macerasını bulacaksınız. Bu kitabı okurken kendi hayatınızın hikayesini dinleyeceksiniz.

Ben mi çok yorgun ve kafam doluyken okudum yoksa kitap mı çok ağırdı bilmiyorum ama okurken çok sıkıldım. Çabucak bitsin istedim. Belki de sırada okuyacağım çok kitap olduğundadır, bilmiyorum. Beğenmedim :(

8 yorum:

  1. Bunun nedeni seninde dedigin gibi

    1. sıradaki kitaplar

    2. sıcaklar

    3. sevmemişsindir, bazen okudugumuz kitapla bir iletişim kuramayız

    4. banada çok sıkıcı gelmişti :)

    YanıtlaSil
  2. kaç kez başladım ama hiç bitiremedim bu kitabı :(

    YanıtlaSil
  3. Aslı'cım haklısın, yani seçeneğimiz hepsi :)

    Bonbon'um; benim gibi mazoşist değilsen okuma. Ben kendime eziyet çektire çektire, ayıla bayıla bitirdim. Ve bana en uzak rafa kaldırdım :)

    Ve kızlar, yalnız değilmişim, çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Sevda'cım bende zamanında yarım bırakmıştım bu kitabı cidden sıkıcı:((

    YanıtlaSil
  5. Lame'cim; ben mi birşey anlamadım diye de kara kara düşünmüştüm:)

    YanıtlaSil
  6. bende yıllar önce aynı hislerle okumuştum bu kitabı,bir an önce bitirmek için :))

    YanıtlaSil
  7. bende yıllar önce aynı hislerle okumuştum kitabı,anlatımı biraz sıkıcı :)

    YanıtlaSil
  8. Rebel'cim, bu konuda yalnız olmadığıma sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)