17 Haziran 2011 Cuma

Wellaflex Saç Köpüğü

Wellaflex Saç Köpüğü, 4 numara ultra güçlü sabitleme; Wellaflex saç köpüğünü uzun bir süredir kullanıyorum. Hani bittikçe aldığım ürünlerden. 4 numara çok güçlü sabitliyor, biraz sert yapıyor diyebilirim. Normalde 2 veya 3 numarasını kullanıyorum ama aklımda birşey almak varken almam gerektiğinden, 2-3 numaraları olmadığından 4 numarayı aldım.
Vaat ettiklerine bakarsak; 24 saat etkili kalıcılık, esnek ve canlı saçlar; ultra güçlü kalıcılık, saça yapışmaz; UV ışınlarından koruma sağlar, saçı kurutmaz; fırçalanarak kolayca çıkar.
Bu çok güçlü spreyin gücüyle ilgili problemim yok, sert tutacağını bile bile aldım, rahatsız da olmadım.
Ama alalı çok olmamasına rağmen, içeriğinin neredeyse %50si, belki daha fazlası durmasına rağmen bozuldu, sıvı hale geldi. İlk defa başıma geliyor, çok şaşırdım. Yıllardır köpük kullanırım, hiç bozulmadan bitiremedim ama bitmelerine yakın 1-2 fıs kalmışken bozuluyorlardı. ilk defa bu kadar erken bozulan bir köpüğüm oldu :(

Son kullanma tarihi de 2013 üstelik.

4 yorum:

  1. ben avonun saç köpüğünü kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
  2. SScim, hiç kullanmadım, nasıl gözümden kaçmış :) deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. canim bence direk email yaz onlara, gerekirse postayla yollarsin, wella büyük bir sirket mutlaka sana onun yerine baska ürün göndereceklerdir! yani hic marketle falan ugrasmana gerek yok ve yarisi daha icindeyken bozulmasi ne tuhaf : ( Bakalim ne diyecekler!

    YanıtlaSil
  4. Viva, haklısın aslında öyle yapmak lazım. Son zamanlarda başıma gelen birkaç şikayette şikayetvar.com gibi sitelerden değilde kendi sayfalarından sorunumu paylaştığım halde firmalar hep ilgisiz kaldılar. Bakalım wella ne yapacak?

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)