13 Haziran 2011 Pazartesi

Sosyete Pazarına gittim

Geçen hafta tatildeydim. Bütün bir hafta. Tatile gitmeden önce annemle evimize yakın bir sosyete pazarına gittik. (Ataşehir ile Ümraniye Adliyesi arasında, cuma günleri kurulan, aslında belki de 1-2 aydır kurulan yepisyeni bir pazar)
Amacımız tatillik birşeyler almaktı, günlük şortlar-askılı bluzlar falan. Ama biz sezonu erken açtık sanırım, hiç böyle şeyler yoktu. 1-2 tezgahta mayo-bikini falan vardı ama başka de tatillik birşey yoktu. Bunun dışında çok güzel babetler, çok güzel elbiseler vardı, fiyatlar çok uygundu. Ve takılar.... Güzel bir pazar, ben sevdim.
Bizim aldıklarımıza gelirsek,
Pazarda şapka tezgahını görünce,, ee tatile çıkmayı da planlayınca şapka almadan dönmedik. Bu benim şapkam. Geniş kenarlı, romantik-Türk filmi tadında :)





Bu da Annemin şapkası. Annem yaz geldi mi şapkasız çıkmayanlardan :) Bir de şapkayı takınca, turist Ömer havalarında oluyor ki, çok sevimli :)

Pazar maceramız bu 2 şapka ile son buldu.

Bu arada hayatımın tatilini yaptım diyebilirim, yazıları ise pek yakında :)

8 yorum:

  1. güle güle kullanın canım şapkalarınızı...ist daki pazarlar da cidden ayrı...ankaradakilerle kıyaslanmazlar bile..öpüorum:)

    YanıtlaSil
  2. Bende cok severim öyle romantik sapkayi, iyi yapmissin almakla, güle güle kullan canim : )

    YanıtlaSil
  3. hasır şapkalar bu yaz çook moda ! :)

    YanıtlaSil
  4. @coco-jelly; teşekkürler canım, bizim gittiğimiz yeni, küçük ama güzel bir pazardı.
    @viva, teşekkür ederim :)
    @ssdesignbutik,modayı şapkamla takip ediyorum ben o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. http://umraniyesosyetepazari.com/

    pazarımıza bekleriz

    YanıtlaSil
  6. guzelMıs her kıyafettle uyar tsort sort etek gy tak bnu cık fiyoNlu kurdelasıda şiriş şirişmiş:DD

    YanıtlaSil
  7. Matruşka; ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. gıtmısken kıyafet falandA alsaymısın kıZZ :D cok ucuz oluyor oyle paZarlar burdada nişantası pazarı varmıs yenı gordum çankaya oran tarafında bıze uzak baya ama denk geLirse gidiciğim bırgun....

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)