17 Haziran 2011 Cuma

Selective Pro-Tec Due Phasette Spray

Selective Pro-Tec Due Phasette Spray; Mavi su ya da fön suyu olarak da geçiyor. Kuaförler de görmüşsünüzdür belki. Çift fazlı bir ürün, mavi ve beyaz olarak 2 renkte, çalkalayarak kullanılıyor.

Vaatleri ; - İçeriğindeki mavi faz ile dolaşmış saçların kolay açılmasını ve taranmasını sağlar. 

- Saç kayıplarını ve kırılmaları engeller.
- Elektriklenmeyi önler.
- Kolay şekil almasına yardımcı olur. 
- Saçı fönün ısısından korur. 
- Uzun süre etkili parlaklık ve yumuşaklık sağlar.
- Beyaz faz, saçın keratin yapısını onarır. 
- Boyanın daha uzun süre saçta kalmasını sağlar, akmasını engeller.


Evde saçımı düzleştirmeyi pek sevmiyorum, çok nadir zamanlarda evde saçımı düzleştirceksem saçıma bu spreyden bolca sıkıp sonra düzleştiriyorum. Birkaç aydır ben de olmasına rağmen kullandığım kısım görülüyor, anlayın ne kadar sevmediğimi düzleştirmeyi :) Hani çok işe yarıyor mu derseniz bilemem, benimkisi bir önlem. Yalnız bu kremi bir kaçkez duştan sonra açılmayan saçlarıma sürdüm; sonuç yumuşacık ve kolayca taranan saçlar.
Bitirebilirsem bir daha alıp almayacağıma karar verebilirim :)

7 yorum:

  1. bu markayi hic bilmiyorum canim, ama yumsak olsun acilsin diye ben Gliss Kur spreyini kullaniyorum. Haklisin sac düzlestirmek biraz problemli saclar cok cabuk kirilabiliyor, bende mümkün oldukca yapmiyorum. Saclari sicaktan koruyan ürünler var ama acikcasi bende simdiye kadari hicbir fayda etmedi..

    YanıtlaSil
  2. Viva, Gliss'i biliyorum, kardeşim kulanıyor ben de ondan kullanmıştım gizli gizli :) Canım saçlarım zaten kuru bir de ısıtıcılı ürünlerle hepten mahvetmek istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. vallahi sayende bilmediğim şeyleri öğreniorum sağol canım:)

    YanıtlaSil
  4. ben bunu uzun zamandır kullanıyorum, çok memnunum saçıma çok iyi geliyor...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @Coco-jelly, ben de senden öğreniyorum, herkesten birşeyler öğreniyorum. Sen de sağol :)

    @Gözde, ben sık kullanmıyorum ama saçlarımı açıyorsa iyidir :)

    YanıtlaSil
  6. ben saçımı 200 derecede sürekli düzleştiriyorum fakat saçlarım mahvoldu uzaması durdu, matlaştı,vs.. acaba bu ürün bnm saçlarıma da iyi gelir mi? bir de fiyatı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hiçbir sprey saçını kırıklarıni kurtaramaz ama saçını kestirdikten sonra kullanırsan kırıkları onler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)