20 Haziran 2011 Pazartesi

Şelale Süngerli Oje Temizleyici

Şelale Süngerli Oje Temizleyici; özellikle kırmızı ve koyu renkteki ojelerimi temizlerken kurtarıcım. Kırmızı ojelerimi temizlerken, eğer pamuk ve asetonla temizliyorsam 2-3 aşamadan geçiyor tırnaklarım, yine de tam istediğim sonuca - temizliğe ulaşamıyorum.
Fotoğrafta da görmüş olduğunuz bu asetonu kullanmak çok kolay. Parmağınızı / tırnağınızı süngerin içine daldırıp biraz çeviriyorsunuz. Temizlemesi yüksek oranda. Bazen azıcıkta olsa tırnak diplerimde oje kalıntıları olabiliyor, küçücük bir pamuk ve aseton yardımıyla onları temizlediğimde tertemiz, kırmızı oje temizlediğim belli olmayan tırnaklarım oluyor.
Şimdiye kadar kaç kere kullandım bilmiyorum, kırmızı oje sevdiğim sürece alacağım bir ürün. Yalnız tırnakları, tırnak çevresini biraz kurutuyor, arkasından bepanthen sürdüm mü tırnaklarım rahatlıyor. Diğer sıkıntım da içinde asetonu bitmeden süngeri dağılıveriyor. O kadar kusur kadı kızında da olur diyorum ama :)

7 yorum:

  1. bende memnunum bundan kullanıorum öpüorum canım:)

    YanıtlaSil
  2. coc-jelly; ben de öptüm :)

    YanıtlaSil
  3. mrb cnmmm blogunu cok sevdiöm...buda hep mrk edip almadgım bi asetondu ama bi sorum var kirlenmiomu o sünger tatlım?
    buarada bnde bloguma beklerim cnmm

    YanıtlaSil
  4. Ayshenur, hoşgeldin canım, süngerli aseton maalesef kirleniyor ben mavi-yeşil oje pek kullanmadığım için kırmızı-fuşya vs çıkarmak için kullanıyorum hep, rahat oluyor ama :)

    YanıtlaSil
  5. Bu cok rahat oluyor hemen sılıyorsun tv vs ızlerken ıllakı bıkac surtusmede sılınıyor ama ben bunun gaBrini markasını aldıM almaz olaydım sakın ! almayın o markayı tırnaklarım sertleşti haff soyulmalar basladı daha sonra aman dıyım.. ParMEX nemlendırıcılı(kii gercekden nemlendırıyor) ve şelaleden vazgecmemek lazIm ....

    YanıtlaSil
  6. Matruşka; Gabrini bende aldım ama kullanamadım bile canım, kapağı açılmadı asetonun. Zar zor değiştirdim aldığım yerde, bu sefer de ilk kullanmada çöpe gitti. Parmex çok iyi seviyorum ben de. Ve güzel yorumların için de çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. aynen ben acamamısdım zaten abım acmısdı baya ugrasdırdı:D
    ni demek ıcımden gldıgı gıbı yorum yapıyoruM o seNın guzel goruşun (=:

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)