30 Haziran 2011 Perşembe

Sebastian Trucco Pudra Fırçası

Bu görmüş olduğunuz pudra fırçasını alalı 10 seneden fazla oldu. O zamanlar Boyner'lerde satılırdı bu marka, ben de oradan almıştım. O zamanlar bu kadar fırça ile makyaj yapma alışkanlığı yok, üstelik pahalı da bir marka. Gülmüşlerdi bana arkadaşlarım. Ama ben en koyu pudrayı bile, ya da sünger ile sürdüğünde bir nokta da kalan pudra olayını bu fırça ile aşmıştım, pudrayı öyle güzel dağıtıyor ki. Üstelik aldığımdan beri kıllarında ne dökülme, ne bozulma. Sapı o kadar yıla dayanamayarak biraz attı, olsun, daha kaç yıl idare eder beni kim bilir. 
Bu sene fondöten fırçası, kapatıcı fırçası almaya karar verdiğimde yine bu markaya bakmak istedim. Yok! Bulamadım. Sanırım artık Türkiye'de de dünyada da yok. Marka iflas mı etti nedir? Oysa daha  1-2 yıl önce Ali Gür kuaförde makyaj ürünlerinin satışının yapıldığını görmüştüm ben yaa :( Bilmiyorum deneyen var mı ama makyaj ürünleri de çok güzeldi, profesyonel ürünlerdi. Yazık oldu, yazık:( 

4 yorum:

  1. bu markayi hic duymadim canim, cok iyiymis ama on yil ne demek ya, iyi dayanmis masallah!
    Bak sapi icinde sana bir tavsiye vereyim, hani su bant´lar olurya karton falan bantlarsin, o bantlardan kalin siyah olanlarda var, aslinda ne ise yaradiklarini bilmiyorum ama dayimda görmüstüm, oda süpürgenin sapini bantlamisti onla catladiginda hic belli bile olmuyordu, hem su´ya da dayanikli oluyor ozaman. Baumarkt´larda oluyor, hani su tamir seyleri falan aldigimiz yerlerde, yolun düserse bak istersen : )

    YanıtlaSil
  2. Viva, elektrikçi bantları galiba onlar, evet onlarla yapabilirim, tavsiyen için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Benim annem de 20 yıl önce boynerden satın almış. Hâla kullanıyor. Kılları çok yumuşak ve dökülme olmadı. Malesef satışı artık yok ama yine satış olsa yine alırız💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de halen kullanıyorum, dökülme v.s. yapmadı. :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)