22 Haziran 2011 Çarşamba

Loreal Glam Shine Cream Ruj / 215


Loreal Glam Shine Cream Ruj / 215 numara; Arkadaşımdan hediye. Güzel, şık bir ambalajı var.
Rengi çok açık, soft bir pembe. Tabi ışıltılı, parlak. Daha açık tenlilerde daha belirgin bir pembe olabilir, bende çok açık belli belirsiz bir pembe oluyor. Islak görünümlü, ışıltılı, tatlı bir pembe.
Bronz bir tende şahane durduğunu da söyleyebilirim, tam yazlık yani. Aromalı bir tadı-kokusu var, hassasiyeti olanların dikkat etmesi gerekebilir. Onun dışında tek kusuru kalıcı olmaması. Gerçi benim için problem değil, gerekirse tazelerim efendim, üstelik pekte severim ruj tazelemeyi :)

9 yorum:

  1. cok güzel canim ya, ben cok begendim, baska bir blog´dada görmüstüm bu ürünü, maalesef almanyada satilmiyor! Türkiyeye gidince bakacagim ürünlerden kesinlikle : )

    YanıtlaSil
  2. Viva, bazı şeylerin Almanya'da olmamsına çok şaşırıyorum, sanki orda herrrşeeyler varmış gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. lorealin bu serisin bende çok seviyordum sanırım birkaç rengi var elimde,ama kaldırdılar malesef:( oysaki yapısı,duruşu çok güzelsi. bende ruj tazelemeyi severim:)

    YanıtlaSil
  4. Özge, ben de bir tane de aynı rengin yedeği var, kaldırılıp kaldırılmadığını bilmiyorum maalesef. Rujumu tazelemem gerekiyorsa araba kullanırken kırmızı ışıkta, toplu taşıma araçlarında, sokakta, bir de asansör de teksem tazeliyorum valla :) parfüm de sıkıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Simli rujlari çok begeniyorum, ruj gitse bile dudaklar parlak kaliyor çunku :) seninki de guzelmis;)

    YanıtlaSil
  6. Sunshine, teşekkür ederim :) ben de dudaklarımda ıslak parlaklığından çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  7. yok canim ya, nerdeeee, burda okadari cok ürün yok´ki, clean&clear yok mesela, ecotools fircalari yok (hepsini listeme yazdim türkiyede almak icin) marka olsa bile mesela loreal var, ama bu ruj serisi yok veya fondotönler var ama acik renkleri yok veya cok az, (markalar alman kadinlarini esmer´mi saniyorlar ne) cogu seyi yurtdisindan ismarlamak gerekiyor. Ozamanda pahali olabiliyor. Bloglari okudugumdan beri almanyada nekadari cok ürünün olmadigini anliyorum maalesef : (

    YanıtlaSil
  8. Burdan bakınca işte orda herşey var sanıyoruz, en azından yurt dışından alışveriş yapma özgürlüğünüz var :)almanya'da açık renk ürün olmaması da şaşırtıcı, ama şanslısın, Türkiyeye gelip burdan alma şansın var.

    YanıtlaSil
  9. canim öyle türkiye geliyoruz ama mecbur oluyoruz, gelmesek ailelerimizi ziyaret edemiyoruz göremiyoruz, yani okadari özgürlük sayilmaz bizimkisi : ) Ya türkiyedede ne güzel daha bir kac ay önce ismarlayabiliyormus insanlar yeni kalkmis, nekadari sinir bir durum, belki degisir? Burdada nyx ürünlerini yurt disindan ismarlama yasagi gelmisti ama millet ayaga kalkti resmen yemin ederim, tüm bloglarda douglas´a boykot duyurdular (karari douglas cikarttirmis galiba) ve korkularindan pasa pasa geri düzelttiler durumu. Yani tüketici aslinda cok güclü, ama farkinda degil : )

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)