23 Haziran 2011 Perşembe

Flormar Oje Kurutucu Sprey

Flormar Oje Kurutucu Sprey ile birkaç ay önce tanıştık :) Genelde ojelerimi uyumadan 10 dk önce sürdüğüm için sabah kalktığımda tırnaklarımda yastık-çarşaf izleri oluyordu. Bu yüzden görür görmez işte bu diyerek hemen almıştım.

Çabuk kurumaya yardımcı olur, leke bırakmaz, zaman kazandırır. İçeriğindeki E Vitamini, fıstık ve limon yağları tırnakları ve ölü deriyi yapılandırır. Ojenizi sürdükten sonra 1 dk. bekleyip sonra bu spreyi sıkınız.

Vaatleri ve uygulaması böyle.Ben ojemi 2 kat sürüp 1-2 dk. bekleyip sonra bu spreyi sıkıyorum. İlk anda tırnaklarım donmuş gibi oluyor. Oldukça da hoş bir kokusu var. Ve ojeyi kesinlikle kurutuyor.
Dev boy, oldukça uzun zaman gider bana. Biterse, mutlaka tekrar alırım.

9 yorum:

  1. geçenlerde bende gördüm gerçekten dev gibi bi boyutu var fiyatı da uygundu ama işe yarar mı emin olamadığım için almadım, bu bilgilendirme iyi oldu canım bende alıyım memnun kaldıysan :)

    YanıtlaSil
  2. Verry Merry, hala 8,90TL mi acaba, dev boy ya ve kesinlikle işe yarıyor.

    YanıtlaSil
  3. aa ben de böyle birşey arıyordum çarşaf izlerini önlemek için =))) faydalı bir paylaşım olmuş canım saol =)

    YanıtlaSil
  4. flormar´i marka olarak cok sevdim ya, herkes cok memnun ve güzel seyler yapiyorlar, buda cok hosmus : )

    YanıtlaSil
  5. @Tubitos'cum, yatarken sürdüğüm için benim de çok işime yaradı:)

    YanıtlaSil
  6. @Viva, hep diyorum ya, Flormar'a girdin mi kendini kaybedeceksin :)

    YanıtlaSil
  7. bende kullanıyorum bu ürünüm gerçekten işe yarıyor ;)

    YanıtlaSil
  8. bende ilk aldığımda yok ya başarısız demiştim ama şimdi memnunum,biraz yoğun sıkmak gerekliymiş....

    YanıtlaSil
  9. @Esra, kesinlikle, izli bozulan ojeler son :)

    @Özge, bir de ojeyi sürdükten sonra 1-2 dakika beklediğimde daha iyi oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)