14 Haziran 2011 Salı

Elseve Komple Onarıcı Yapılandırıcı Şampuan


Kuruyan, çatallaşan saçlarıma çözüm olsun diye aldığım şampuan, üzerinde yazanlara göre vaatleri şöyle;
Yıpranmış ve cansız saçlar için. 5 Onarıcı Etki; Yeniden yapılandırma, güçlendirme, canlılık, ipeksi dokunuş, sağlıklı parlaklık. Zaman ve dış etkenler saçınızın önce yüzeyini yıpratır ve sonra yapısının bozulmasına neden olur. Saçınız ince, zayıf, cansız, sert ve mat bir hal alır. 5 sorun=1 çözüm, yıpranmış, cansız saçlar için Elseve Komple Onarıcı 5 Loreal laborauarları, içerdiği Bio Seramid ile, saçı ağırlaştırmadan hücreselseviyed komple onarım sağlayan bir formül geliştirdi. Yeniden yapılandırma + pürüzsüzleştirme: Saç telini onararak, saçın yapısını güçlendirir. Saçınız, yepyeni ber saç telinin dayanıklılığına kavuşur. Hücre içi çimentoya denk olan seramid, saç yüzeyini pürüzsüz ve düz bir yapıya dönüştürür. Günden Güne Saçınız Komple Onarılır.
Vaadettikleri bunlar. 3/4ünü kullandığıma göre görüş bildirebilirim. Nerdeee vaatler nerde saçlarım. Günden güne iyileşen saçlarım falan yok. Hatta 5 vaatten biri bile gerçekleşmedi. Saçlarım hala aynı, hala kuru :( Bir daha alınmayacak ürünler listesine eklendi.

9 yorum:

  1. ay canim keske sana birsey tavsiye edebilsem, ama su an bende hic bir üründen yüzde yüz memnun degilim, insani bir ton ugrastiriyorlar tz tzzz

    YanıtlaSil
  2. Ay Viva, sorma, ne yapalım denemeye devam :)

    YanıtlaSil
  3. Morunuda ben kullanmıştım iğğğrennç bir şampuan !! Şuan Pantene yeşil seriyi kullanıyorum memnunum.Benim saçlarım aksine yağlı ama Sevdacım...Sana bir maske atcam mail,dene olur mu .. :*)

    YanıtlaSil
  4. Ezgi'cim, Elseve de iyi bir markadır diye hep alıyorum ama hep yanıltıyor beni :( Bakalım şu maskeye hemen :)

    YanıtlaSil
  5. bu şampuan saçı çok ağırlaştırıyor yaa :/ saçların kuruysa schwarzkopf shea cashemere serisi veya tbs ballı şampuanı ve watsonsın ballı serisi iyi gelebilir:)

    YanıtlaSil
  6. luzumsuzişleruzmanı'm, üstünde kocaman -saçı ağırlaştırmaz- yazıyor bir de :) dediğim gibi üstünde yazanların içbiri gerçekleşmedi :) Dediklerini deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. bende almayı düşünüyorum almayım bari :D

    Panten yeşil kapaklı olanı bende kullanıyorum memnunum =)

    YanıtlaSil
  8. ssdesignbutik, valla ben beğenmedim, beğenmeyende çok sanırım. Bu arada neden ss, bende ss im de ilgimi çekti (advesoyad ss) :)

    YanıtlaSil
  9. evet tatlım senem sefa =) olduğu için kısalttım öle yazdım :D

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)