25 Haziran 2011 Cumartesi

Dr. Murad Skin Perfecting Losyon


Dr. Murad Skin Perfecting Losyon; Dengeleyici Yağsız Cilt Losyonu. Vaatleri / özellikleri şöyle ; Yağsız formülü ile yağ kalıntısı bırakmadan, cildinizin ton ve dokusunu dengelemeye ve nemlendirmeye yardımcı olur. İçeriğindeki Retinol ve Arnica cildinizdeki kızarıklığı gidermeyi ve gözeneklerin kapanmasını engellemeyi destekler. Ayrıca; Retinol ve Meadowsweet Özü (Su Rezenesi): Cildinizdeki gözeneklerin içine nüfuz ederek gözenekleri temizlemeye yardımcı olur. 
Bal özü: Cilt tonunu düzenler ve sıkılaştırmaya yardımcı olur. 
Algae Özü (Yosun Özü)  : Cildinizdeki yağı ( sebumu ) kontrol etmeye yardımcı olur. 
Talc: Cildinizdeki yağdan kaynaklanan parlaklığı azaltır.

Cildim eskiden daha karmadan yağlıya dönüktü. Seneler içinde düzenli matlaştıran nemlendiriciler kullanmaktan normal-karma cilt arası bir yerde. Yoğun matlaştıran kremler artık bana yetmeyip, cildim pul pul olunca, eczanede bu losyonu önerdiler. Tabi yine yukarıda vaatlerin gözenek, kızarıklık, ton düzeltme, parlaklık kısmını gerçekleştiremese de en azından nemlendirme kısmında sorun yaşamadım. Tabi özelliklerini bilip aldığımdan fiyat / perfomans değerlendirmesinde geçer not veremiyorum. Bir daha almayacağım ürünler listesine eklenmiştir.

4 yorum:

  1. kiz hic denemeden senin sayende kafamda murad ürünlerini sildim resmen :D

    YanıtlaSil
  2. Viva, ya forumlarda falan süper, çok memnunuz yazanlar var, ben de anlamıyorum. Türkiye'de benim kullandığım ürünlerin ortalama fiyatı 100tl, 30-40-50tlyede iyi markaların ürünleri bulunabildiğine göre başka markalar almak daha mantıklı.

    YanıtlaSil
  3. bende cok high- end marka diye herhalde cok iyidir saniyordum, ya iste herkese hersey gitmiyor, insan kendine uygun seyleri bulmasi gerek.. : )

    YanıtlaSil
  4. Viva, aynen ben de kesin süper olucak cildim diye aldım, neyse hayattan öğrencek bir ders daha pahalı iyi olacak diye bir kural yok. Gerçi kıyafet ve ayakkabılarda bunu öğrenmiştim, cilt bakımda da aynıymış :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)