25 Haziran 2011 Cumartesi

Dr. Murad Clarifying Mask

Dr. Murad Clarifying Mask / Arındırıcı Kil Maskesi 'nin vaatleri / özellikleri şöyle; Doğal kil bazlı formülü ile gözenekleri derinden temizlemeye ve cildinizi arındırarak akne oluşumunu engellemeye yardımcı olur. İçeriğindeki Çinko ve Licorice ile özellikle yoğun inflamasyonlu aknelerde, cildinizi yatıştırmayı destekler. Sülfür aknelerin iyileşmesini hızlandırarak azalmasına yardımcı olur. Ayrıca: • Doğal kaolin ve bentonite killeri cildi arındırmaya, • Lavanta özü, güçlü yatıştırıcı etkisi ile kızarıklığı yatıştırmaya • Üzüm Çekirdeği Özü antioksidan etkisi ile serbest radikal hasarına karşı korumaya yardımcı olur. • Allantoin cildi korumaya ve iyileşmesini sağlamaya yardımcı içeriktir.
Bu maskeyi BURDA  bahsettiğim peelingimle birlikte 7-8 ay önce almıştım. Aldığımdan beri haftada 1 mutlaka kullanıyorum. Yukarıda özelliklerini ve vaatlerini okuduğunuz bu maske ile ilgili ben olumlu hiçbir sonuç yaşamadım maalesef. Ne sivilceler azaldı, ne izlerde bir değişiklik var, ne kızarıklıklar yatıştı. Değişen hiçbirşey yok. Fiyat/performans değerlendirmesi var ya klasik, dünya para, sonuç sıfır. Bir daha asla almam.

4 yorum:

  1. canım süpersin harika bir post olmuş çok bilgileniorum sayende...bende aktardan normal kil alıp yapıorum maskemi oda süper bir sonuç verio..öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. kil normalde iyi gelir ama cildine gitmeyen baska birsey vardir maske´nin icinde kesin, sagol tanittigin icin : )

    YanıtlaSil
  3. coco-jelly, valla hepimiz birbirimizden neler neler öğreniyoruz :) aktardan kil almayı duydum ya, denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. @Viva, ya bilmiyorum, hadi eski izleri düzeltse, kırmızılıkları azaltsa ama sivilce çıkmaya devam etse içten gelen birşey diyeceğim ama yok. Çok ta inanarak-güvenerek almıştım.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)