11 Haziran 2011 Cumartesi

Avon Care Hydra Firming - Sıkılaştırıcı ve Nemlendirici Vücut Losyonu

Daha önce de bahsetmiştim, yaz gelince, incelmeye de başlayınca zaman zaman kullandığım bu kremleri sık sık kullanmaya başladım.
Sıkılaştırıcı ve nemlendirici losyon neler vaadediyormuş;
''Cildinizi sıkılaştırmaya yardımcı olurken, estra nemlendirme sağlar! Deniz yosunu Özü ve Sıkılaştıcı Kompleks içerir. Yenilenen Avon Care Serisi Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu cildin elastikiyetini ve sıklığını artırmaya, cilt tonunu düzgünleştirmeye ve cilde sıkı bir görünüm kazandırmaya yardım eder. Tüm gün nemlendirme sağlar. Hipo alerjeniktir. Dermatologlar tarafından test edilmiştir. ''
Her duştan sonra kullanmaya dikkat ediyorum. Unuttuğum, atladığım da oluyor. Aslında çokk şey beklemiyorum zaten ama önlem önlemdir diyorum, hiçbirşey kullanmamaktan daha iyidir sonuçta. Nemlendirmesi de fena değil. Fiyatı da uygun. İndirimde görürseniz, kaçırmayın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)