13 Haziran 2011 Pazartesi

Avon Care Dry Skin SOS Krem

Avon Care Dry Skin SOS Krem -Kurumuş Ciltler için Pirinç Yağı ve Nemlendirici Kompleks İçeren Krem-; Bu kremi vücut kremi olarak kullanıyorum ama yazmadan önce internetten bir bakayım dedim kuru ciltler için yüz kremi diyor. Yüzüme sürmem, zaten problemli bir cildim var üstelikte kuru değil. Kollarıma, bacaklarıma sürüyorum. Ama eğer cildiniz çok kuruysa bu krem yetmeyebilir. dediğim gibi benim cildim çok kuru olmadığı için ben oldukça memnunum.

2 yorum:

  1. Keske avonunda bir online sitesi olsa, daha cok para kazanirlar ozaman kanimca : )

    YanıtlaSil
  2. Viva'cım kesinlikle, bence de. Devir internet devri, teknoloji devri, her markanın online alışveriş sitesi olmalı. Ben ablamın temsilci olması dolayısıyla çok kolay ulaşıyorum, şanslıyım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)